Реклама / Ads
0| 5501 |30.01.2008 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Резервираме почивки в България вече и чрез пощата

.
Български пощи ще бъде партньор в кампанията „България – рай и за българите”, като в централните пощенски клонове в градовете ще могат да се правят резервации за български дестинации с цел подпомагане на родния туризъм.
 

Това стана ясно днес на официалното подписване на споразумение за сътрудничество между Националната кампания „България – рай и за българите” и Български пощи ЕАД в Министерството на транспорта. Предвиждат се редица съвместни мероприятия в рамките на първата година на кампанията. " Вече втора година Български пощи успешно разширява своя предмет  на дейност. Във връзка с това ние ще направим тези центрове за резервации, за да облекчим нашите съграждани", това каза изпълнителният директор на Български пощи Енцислав Хараманджиев.

img_9345.jpg  снимки Вяра Йовева

Основните цели на споразумението са да допринесе за по-добрата информираност на българските граждани за възможностите за пътувания и почивка в страната, както и да стимулира образователната потребност у младите хора, чрез организиране на национален конкурс за детска рисунка и есе “България – рай и за българите”. Друга много важна цел е да генерира икономически и социални резултати – приходи и трудова заетост.

В рамките на кампанията ще бъдат осъществени следните инициативи: Български пощи ще осигури инфраструктурата на кампанията, като в централните пощенски клонове в градовете бъдат оформени специализирани места за представяне на българското културно-историческо наследство и туристическите обекти. 

Съвместно с членовете на Националното сдружение на общините в Република България, в лицето на кметовете, ще се организира пътуваща изложба “Уикенд в моя град”. Български пощи ще постави във всеки пощенски клон в страната на подходящо място плакат, който да визуализира Националната кампания „България – рай и за българите” и ще валидира специална марка с логото и в подкрепа на Националната кампания “България – рай и за българите”. "В плана за маркоиздаването е заложен като символ на кампанията да бъде Странджа, тъй като зад опазването и поддържането на планината се крие развитието на туризма и това е кауза близка до нас", това каза говорителят на кампанията Поли Карастоянова.

img_9290.jpg

Ще се отпечата пощенски плик с графичното лого и слогана на Националната кампания. Двете страни ще изготвят в срок от 1 месец специален договор, който да определи конкретно начините и формите за организация и финансиране на тези и други инициативи в рамките на Националната кампания “България – рай и за българите”. Frognews.bg 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 6110 |29.01.2008 България се представя на третото по значимост в света туристическо изложение в Мадрид . 0| 5085 |15.01.2008 България е на 59-то място по икономическа свобода 2008 . 0| 8311 |14.01.2008 Мадарският конник и Царевец се борят за приза "Символ на България" . 0| 4753 |09.01.2008 България и Румъния тепърва ще привличат инвестиции

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads