0|
6021
|05.12.2014
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Студентите се втурнаха към хотели 5 звезди
Тази година Банско е топ дестинация за студентския празник, следват Боровец, Пампорово, Велинград, Хисаря. Сякаш модерното преди години Черноморие по 8 декември вече не е толкова актуално за младежите. Напоследък интересът е предимно към зимните курорти, коментира пред Фрог нюз Михаил Кръстев, оперативен мениджър в „Караджъ Турс Интернешънъл”.
България е предпочитана от младежите, а по-ниските категории хотели са пренебрегнати и търсенето е отправено предимно към високия клас хотели – 4 и 5 звезди. Последните няколко години българинът е станал доста взискателен и претенциозен, може да се нарече и платежоспособен, след като има търсене на по-луксозна база, коментира специалистът.
Миналата година например група от 50 абсолвенти е използвала услугите на „Караджъ Турс” и предпочели хотел 4 звезди с приемливи цени. Тази година същата група студенти, вече завършили и работещи са с по-високи изисквания и се спрели на хотел 5 звезди.
От „Караджъ турс” регистрират особено голямо търсене на бутикови къщи и вили за компании, които предпочитат да бъдат уединени. Според Михаил Кръстев дори предлаганите на пазара са малко и не могат да задоволят търсенето. От студентите, когато става въпрос за чужбина, търсенето е предимно към близките дестинации – Македония, Сърбия, Румъния, но става въпрос по-скоро за индивидуални резервации в периода 6-8 декември.
Има запитвания и за празника на банкера, който е на 6 декември, като се предпочитат отново курортите тип Банско, Пампорово и Боровец. От гледна точка на предлагането хотелиерите бълват страшно много промоции. Съветът на Михаил Кръстев е обаче да не се избягва услугата на туроператорът, тъй като той е добър посредник между крайния клиент и доставчикът на услугата. Той се явява и анализаторът – има отговорността да прецени коя е добрата услуга, качеството и да го предложи на клиента и да гарантира за изпълнението му. Масовата практика в момента е за закупуване на онлайн оферти, всеки сам от вкъщи да си резервира хотел, но това крие рискове, тъй като клиентът не познава услугата. Не всеки път цената е решаващият фактор. Винаги изпитваме продукта преди да го предложим, каза експертът – дали обслужването е достатъчно любезно и на ниво, дали условията отговарят на картинките.
От „Караджъ турс” ни информираха, че от партньорите, обслужващи техни клиенти, не са постъпвали оплаквания от студентски групи. А и младежите, които търсят луксозни условия да изкарат празника си, не са настроени конфликтно. Според тях това по-скоро е насадено мислене. Освен това от агенцията предлагат пакети, в които празничната вечер е организирана в хотела, а конфликтните ситуации са по-често срещани по клубовете и дискотеките.
Миналата година например група от 50 абсолвенти е използвала услугите на „Караджъ Турс” и предпочели хотел 4 звезди с приемливи цени. Тази година същата група студенти, вече завършили и работещи са с по-високи изисквания и се спрели на хотел 5 звезди.
От „Караджъ турс” регистрират особено голямо търсене на бутикови къщи и вили за компании, които предпочитат да бъдат уединени. Според Михаил Кръстев дори предлаганите на пазара са малко и не могат да задоволят търсенето. От студентите, когато става въпрос за чужбина, търсенето е предимно към близките дестинации – Македония, Сърбия, Румъния, но става въпрос по-скоро за индивидуални резервации в периода 6-8 декември.
Има запитвания и за празника на банкера, който е на 6 декември, като се предпочитат отново курортите тип Банско, Пампорово и Боровец. От гледна точка на предлагането хотелиерите бълват страшно много промоции. Съветът на Михаил Кръстев е обаче да не се избягва услугата на туроператорът, тъй като той е добър посредник между крайния клиент и доставчикът на услугата. Той се явява и анализаторът – има отговорността да прецени коя е добрата услуга, качеството и да го предложи на клиента и да гарантира за изпълнението му. Масовата практика в момента е за закупуване на онлайн оферти, всеки сам от вкъщи да си резервира хотел, но това крие рискове, тъй като клиентът не познава услугата. Не всеки път цената е решаващият фактор. Винаги изпитваме продукта преди да го предложим, каза експертът – дали обслужването е достатъчно любезно и на ниво, дали условията отговарят на картинките.
От „Караджъ турс” ни информираха, че от партньорите, обслужващи техни клиенти, не са постъпвали оплаквания от студентски групи. А и младежите, които търсят луксозни условия да изкарат празника си, не са настроени конфликтно. Според тях това по-скоро е насадено мислене. Освен това от агенцията предлагат пакети, в които празничната вечер е организирана в хотела, а конфликтните ситуации са по-често срещани по клубовете и дискотеките.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads