Реклама / Ads
0| 8313 |30.06.2016 ХРАНА И ВИНО

Рикар - френският вкус на Евро-2016

.
Още от средата на деветнайсетото столетие френската бохема провъзгласява модата на анасоновите питиета - които стават запазена марка по-късно на хората на изкуството, начело с импресионистите. Рикар е анасонова напитка, която прилича на тукашната мастика, но е доста по-различна. Във Франция тя се нарича пастис.
 
В страната се изпиват по 200 пастиса на секунда или 7 милиона чаши на ден. А  в дните на Евро-2016 броят на чашите скача тройно и четворно.

Наред с коняка и червеното вино пастисът с марката “Рикар” се превръща в национално френско питие, което вече 75 години е класическият аперитив в дома на всеки французин

В сравнение с гръцкото анасоново питие и мастиката, Рикар е ниско калорична напитка. То е 100 % натурално, което е достатъчен довод  да бъде  предпочитан и от жени. В една чаша има по-малко калории, отколкото в стандартна кофичка кисело мляко.

Рикар е продукт, който може да бъде консумиран по много начини. Освен класическия стил на смесване с вода, в Париж, Лион, Марсилия, Ница и другите френски гладове се правят коктейли, с добавяне на сок от боровинки, къпини, ягоди, ментов сироп, или пък тоник.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 5397 |16.01.2024 Измислиха капсули срещу глад . 0| 7461 |02.01.2024 След преяждането по празниците: Как да се храним здравословно, без диети? . 0| 5470 |06.12.2023 Каква е тайната на вкусната рибена чорба? . 0| 8301 |06.12.2023 Коледно настроение в шест специални кутии на Ведра кафе! Разказва Галина Петрова

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads