3|
5226
|13.11.2007
НОВИНИ
В бюджета нямало пари за магистрали
Лидия Шулева, член на Комисия по бюджет и финанси в НС оповести, че на факторите за ръст на икономиката не е обърнато внимание в “Бюджет 2008".
Парите идват от икономиката и тя трябва да се стимулира, за да има високи доходи. Най-големият приоритет е повишаване на конкурентноспособността на икономиката. Лидия Шулева, член на Комисия по бюджет и финанси в НС обяви по БНТ най-голямото си притеснение, свързано с намаляването на инвестициите и минимален ръст на БВП Според нея на факторите за ръст на икономиката не е обърнато внимание в “Бюджет 2008”. Най-задържащият фактор в българската икономика е липсата на магистрали, а магистралите “Тракия” и “Хемус” остават чужди за този бюджет. В Южна България магистрала "Тракия" все пак се строи, но в “Бюджет 2008” няма нито един лев за магистрали и така според Шулева, рискуваме Северна България да остане западнал район. За да може всички български граждани да могат да получават по-големи заплати, трябва да има ръст в икономиката”. По отношение на разходите на депутатите и парламента, Лидия Шулева отбеляза, че ако България счита, че няма нужда от парламент и че не трябва да бъдат давани въпросните 20 лева на час на депутатите, решението на въпроса би било закриване на НС.
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads