3|
4850
|09.04.2015
НОВИНИ
Инж. Лазаров: Парите не стигат за всички дупки и пътища
По-добре хората да пътуват в дупките, а ние да направим като хората един километър и половина. Това обяви в сутрешния блок на бТВ шефът на АПИ инж. Лазар Лазаров. Причината за коментара му бе репортаж за състоянието на пътя Ихтиман – Самоков. Просто парите в системата не стигат, когато не стигат, по-добре е да се направи качествен ремонт на по-малък участък, категоричен бе инж. Лазаров.
Той обясни, че след кърпежите по пътя, при преминаване по тях, ако има пукнатина, се разрушава първо старата настилка, а след това новата, което води до сегашното състояние на голяма част от пътната ни мрежа. „Толкова е разрушен пътят и такива са кратерите по него. Ако някъде в големите едроплощни кърпежи има пукнатини, въпреки дебелината от 4 см, няма как един път, който е амортизиран, да се поправи“, отбелязя шефът на АПИ.
Става дума за амортизацията на националната пътна мрежа, която ние не сме крили. В конкретния случай пътят е с 5-годишна гаранция и данъкоплатецът няма да плати за ремонта му нито един лев, уточни Лазаров. Магистралите, които се строят в България, са най-евтините в Европа. Евтино не означава качествено, но поддръжката на тези магистрали, в сравнение със западните, е още по-евтино, изтъкна шефът на Пътната агенция.
Той обясни, че пътищата се рушат, защото участъци, които трябва да се изградят с 33 милиона евро, се изграждат с 2 милиона.
Тази година ремонтите ние ще си ги сложим на сайта на агенцията. Хубаво е гражданите да следват фирмите как се извършват ремонтите, зарече се той. От 2009 г. правителството тръгна в посока максимално да се възползва от европейските средства, но няма как да имаме хубави пътища, ако не искаме да се грижим за тях, подчерта инж. Лазаров.
Става дума за амортизацията на националната пътна мрежа, която ние не сме крили. В конкретния случай пътят е с 5-годишна гаранция и данъкоплатецът няма да плати за ремонта му нито един лев, уточни Лазаров. Магистралите, които се строят в България, са най-евтините в Европа. Евтино не означава качествено, но поддръжката на тези магистрали, в сравнение със западните, е още по-евтино, изтъкна шефът на Пътната агенция.
Той обясни, че пътищата се рушат, защото участъци, които трябва да се изградят с 33 милиона евро, се изграждат с 2 милиона.
Тази година ремонтите ние ще си ги сложим на сайта на агенцията. Хубаво е гражданите да следват фирмите как се извършват ремонтите, зарече се той. От 2009 г. правителството тръгна в посока максимално да се възползва от европейските средства, но няма как да имаме хубави пътища, ако не искаме да се грижим за тях, подчерта инж. Лазаров.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads