ПС към ЧЕЗ призовава да бъдат защитени на клиентите при смяна на доставчик
През април ЧЕЗ направи проучване сред над 4 хиляди битови и стопански клиенти в продължение на 3 седмици. Резултатите показаха, че съмненията в коректността на търговци без опит и история, удовлетвореността от настоящия доставчик, както и сложната процедура по излизане на свободен пазар, са причина 70% от анкетираните изобщо да не обмислят промяна. Голям е делът и на потребителите, които планират избор на търговец, но не смятат, че са достатъчно информирани за участниците на пазара, ползите и рисковете, затова отлагат излизането си на свободен пазар.
Резултатите от анкетата показват красноречиво необходимостта от предоставянето на информация за либерализация на електроенергийния пазар на разбираем език, за да се позволи на клиентите да правят информиран избор и да постигат желани резултати.
Моля, подкрепете ни.