0|
6779
|16.07.2017
НОВИНИ
Московски: Личните автомобили няма да влязат в тол системата
”Винетната система ще остане за всички превозни средства до 3,5 тона. Личните коли на хората, бусовете и пикапите няма да влизат в режима на тол-системата.” Това заяви днес транспортният министър Ивайло Московски.
Същевременно той изтъкна, че ниската цена на винетките за камиони у нас на практика лишава пристанищата и влаковете от възможността да превозват товари. Така той защити въвеждането на тол системата. Според него основният акцент и тема трябва да бъде тежкотоварният трафик.
Московски припомни, че миналата седмица са били обявени тръжните процедури за отсечките Септември-Ихтиман-Елин Пелин. Наесен предстои да бъде обявена отсечката София-Драгоман. В рамките на следващите 4 години трябва да имаме оперативна съвместимост и свързаност между сръбската граница, пристанище Бургас и Свиленград с модернизирана железопътна инфраструктура, позволяваща скорост 160-200 километра в час на влаковете.
В следващите четири месеца авиокомпания "България еър" ще бъде подложена на наблюдение от страна на Гражданската въздухоплавателна администрация, каца още Ивайло Московски:
"Ако трябва да бъдем честни, действително има и обективни причини за някои от забавянията на техните полети. Това, разбира се, не ги оправдава. При проверката е констатирано, че на практика при отказ на тяхна машина поради някакъв технически казус се оказва, че нямат планиран резервен вариант. Съответно нямат планирани и резервни екипажи. При отдел "Планиране" проверката, която извършихме, показа, че от трима служители, които трябва активно да работят по планирането на полетите на компанията, единият е в предизвестие за напускане, другият болен..."
Московски припомни, че миналата седмица са били обявени тръжните процедури за отсечките Септември-Ихтиман-Елин Пелин. Наесен предстои да бъде обявена отсечката София-Драгоман. В рамките на следващите 4 години трябва да имаме оперативна съвместимост и свързаност между сръбската граница, пристанище Бургас и Свиленград с модернизирана железопътна инфраструктура, позволяваща скорост 160-200 километра в час на влаковете.
В следващите четири месеца авиокомпания "България еър" ще бъде подложена на наблюдение от страна на Гражданската въздухоплавателна администрация, каца още Ивайло Московски:
"Ако трябва да бъдем честни, действително има и обективни причини за някои от забавянията на техните полети. Това, разбира се, не ги оправдава. При проверката е констатирано, че на практика при отказ на тяхна машина поради някакъв технически казус се оказва, че нямат планиран резервен вариант. Съответно нямат планирани и резервни екипажи. При отдел "Планиране" проверката, която извършихме, показа, че от трима служители, които трябва активно да работят по планирането на полетите на компанията, единият е в предизвестие за напускане, другият болен..."
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads