Още два клиентски центъра на „Софийска вода“ се завръщат към нормален график на работа
Дружеството отново ще предоставя пълния си пакет технически услуги, но само с избор на обикновена поръчка. Касите на клиентските центрове също ще бъдат отворени за плащане в брой.
Центровете за услуги ще работят при стриктно спазване на мерките за безопасност, препоръчани от Здравното министерство: измерване на телесна температура, редовна дезинфекция на помещенията и работните места след всеки контакт с клиенти, проветряване и използване на предпазни средства от служителите на „Софийска вода“. Задължително условие за посетителите остава носенето на маска при влизане в клиентските центрове и спазване на дистанция не по-малко от 2 метра. Секторите за изчакване ще допускат не повече от трима души.
Работното време за клиенти е организирано при следния график:
ЦОК ЦУМ: понеделник-събота: от 09:00 до 18:00 ч., от 13:00 до 14:00 прекъсване на дезинфекция
ЦОК Бизнес парк София: понеделник-петък от 08:00 до 17:00 ч., от 12:00 до 13:00 прекъсване на дезинфекция
ЦОК НАГ понеделник-петък от 09:00 до 17:00 (клиентският център предоставя само технически услуги)
Междувременно, с отмяната на извънредното положение поради пандемията в страната, „Софийска вода“ започва поетапно да възстановява и изпълнението на планираните си ремонтни дейности за поддръжка на ВиК мрежата, както и валидността на 30-ния срок за заплащане на фактури, регламентиран в Общите условия за предоставяне на ВиК услуги.
Дружеството благодари на всички свои клиенти за разбирането и съвестното спазване на наложените мерки за здраве и безопасност, предприети, както за тяхната безопасност, така и на нашите служители.
Моля, подкрепете ни.