0|
4441
|30.03.2016
НОВИНИ
Тръгва концесията на летище Пловдив

Правителството одобри стартирането на концесионна процедура за летище Пловдив. След заседание на Министерски съвет министърът на транспорта Ивайло Московски обясни, че концесията ще е за срок от 35 г. Процедурата предвижда критерии за оценка - 40% тежест на финансовата част, 35% инвестиционна част, 25% анализ на план за развитие и управление на летището.
Бъдещият концесионер трябва изгради модерен карго терминал, както и създаването на предпоставки за допълнително развитие на летищната инфраструктура, за да може да се обслужват съвременни самолети с голям полезен товар.
Московски поясни, че има проявен интерес от българска компания, както и от китайски инвеститори, включително и действащ оператор. Интерес има и от компания от Хонконг.
„Надявам се да стане добро състезание, да се постигнат добри параметри за Пловдив и да може да бъде оперирано по професионален начин и съответно да се направят инвестициите”, заяви министър Московски.
Попитан кой е допуснал гафа с реставрацията на комунистическия герб на София на Централна жп гара, Московски каза: „По време на съгласуване на проекта за модернизация на Централна гара София е трябвало да бъде съгласуван от Института за паметници на културата и от съвет, който е дискутирал. Те са изискали от строителя да възстанови герба в оригиналния му вид, така както е бил, когато е построена гарата.”
Московски поясни, че има проявен интерес от българска компания, както и от китайски инвеститори, включително и действащ оператор. Интерес има и от компания от Хонконг.
„Надявам се да стане добро състезание, да се постигнат добри параметри за Пловдив и да може да бъде оперирано по професионален начин и съответно да се направят инвестициите”, заяви министър Московски.
Попитан кой е допуснал гафа с реставрацията на комунистическия герб на София на Централна жп гара, Московски каза: „По време на съгласуване на проекта за модернизация на Централна гара София е трябвало да бъде съгласуван от Института за паметници на културата и от съвет, който е дискутирал. Те са изискали от строителя да възстанови герба в оригиналния му вид, така както е бил, когато е построена гарата.”
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads