23|
6298
|14.08.2010
НОВИНИ
Цонев : Аз съм по-добър от Кеворк, Бойко е първокласник в пиара,
Бих посъветвал царя да не съди България в Страсбург. Но той винаги е взимал решенията сам. За мен е грешка той да съди едно подобно политическо решение в Страсбург.
Много по-важно е да води битката тук, в страната, казва в интервю за “Труд” бившият говорител на правителството на Сакскобурготски Димитър Цонев.
Щедро водещият в БНТ отчита, че Бойко Борисов в момента съвместява двете функции – на премиер и говорител. За втората мустакатият водещ му пише Много добър (5), а казва, че до края на мандата може да получи и Отличен (6).
“Бойко има изключителен усет към пиара. Добре съобразява какво да каже дори когато е в нездравословна позиция. И да излезе победител от всяка публична битка. Начинът му на говорене е много близък до манталитета на българите. А (5) му пиша, защото още е в първи клас като говорител”, отчита гласът на Симеон Сакскобурготски.
Той отговаря и на въпроси свързани с предаването което води в националната телевизия и обвиненията, че се разхищават огромни средства и се източва медията чрез далавери.
Цонев скромно констатира, че предаването му “В неделя с...” бие по рейтинг култовото “Всяка неделя”, а Кеворк Кеворкян никога не е имал неговия успех. Водещият, спряган за кум на шефката си Вяра Анкова даже признава, че предаването му в 90 % от случаите бие по гледаемост и Би Ти Ви, и Нова тв. Според него “В неделя с...” е най-евтиното предаване в българския тв ефир.
“Ако проверите бюджетите на подобни предавания в други телевизии, които се опитаха да копират “В неделя с...” (“Станция Нова” на Иван и Андрей, което върви в събота), ще видите, че като рентабилност, разумна инвестиция, рейтинг - моето е най-евтиното. При него с ниска инвестиция се покрива висок резултат от професионална, съдържателна и зрителска гледна точка.”, убеждава Митко Цонев. Той твърди, че предаването му не струва 169 000 лв., а 20 000 лв. на излъчване. Като за него работят 200 души, има бенд на живо, балет, участници, с платена публика, защото никой нямало да дойде от 11,00 до 16,30 ч безплатно.
Гласът на бившия премиер хвърля светлина и по скандала за опаковката на държавната медия. Той признава, че идеята била негова и изтъква: “ Говорим за БНТ 1 и БНТ сат - критиците все пропускат, че всъщност става въпрос за две опаковки, струваше общо около 600 000 лв. Което е около 300 000 евро. Не забравяйте, че сменихме опаковките и на 90 % от предаванията - те също са в тази цена. По мои “разузнавателни” данни около 1 млн. евро струват опаковките на комерсиалните телевизии.
Щедро водещият в БНТ отчита, че Бойко Борисов в момента съвместява двете функции – на премиер и говорител. За втората мустакатият водещ му пише Много добър (5), а казва, че до края на мандата може да получи и Отличен (6).
“Бойко има изключителен усет към пиара. Добре съобразява какво да каже дори когато е в нездравословна позиция. И да излезе победител от всяка публична битка. Начинът му на говорене е много близък до манталитета на българите. А (5) му пиша, защото още е в първи клас като говорител”, отчита гласът на Симеон Сакскобурготски.
Той отговаря и на въпроси свързани с предаването което води в националната телевизия и обвиненията, че се разхищават огромни средства и се източва медията чрез далавери.
Цонев скромно констатира, че предаването му “В неделя с...” бие по рейтинг култовото “Всяка неделя”, а Кеворк Кеворкян никога не е имал неговия успех. Водещият, спряган за кум на шефката си Вяра Анкова даже признава, че предаването му в 90 % от случаите бие по гледаемост и Би Ти Ви, и Нова тв. Според него “В неделя с...” е най-евтиното предаване в българския тв ефир.
“Ако проверите бюджетите на подобни предавания в други телевизии, които се опитаха да копират “В неделя с...” (“Станция Нова” на Иван и Андрей, което върви в събота), ще видите, че като рентабилност, разумна инвестиция, рейтинг - моето е най-евтиното. При него с ниска инвестиция се покрива висок резултат от професионална, съдържателна и зрителска гледна точка.”, убеждава Митко Цонев. Той твърди, че предаването му не струва 169 000 лв., а 20 000 лв. на излъчване. Като за него работят 200 души, има бенд на живо, балет, участници, с платена публика, защото никой нямало да дойде от 11,00 до 16,30 ч безплатно.
Гласът на бившия премиер хвърля светлина и по скандала за опаковката на държавната медия. Той признава, че идеята била негова и изтъква: “ Говорим за БНТ 1 и БНТ сат - критиците все пропускат, че всъщност става въпрос за две опаковки, струваше общо около 600 000 лв. Което е около 300 000 евро. Не забравяйте, че сменихме опаковките и на 90 % от предаванията - те също са в тази цена. По мои “разузнавателни” данни около 1 млн. евро струват опаковките на комерсиалните телевизии.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads