Реклама / Ads
0| 5129 |09.12.2016 НАРОДЕН ГЛАС

Изкуствен интелект може да замени служителите в банките

.
Изкуственият интелект може да коства работните места и на немалко квалифицирани служители. Италианската стартираща компания Euklid разработва ново поколение банка, която работи по досегашния начин, но почти изцяло без хора-служители в нея, съобщава онлайн изданието ZDNet.
 

Проектът на Euklid разчита на машинно обучение, изкуствен интелект и предимствата на криптовалутата Bitcoin. Системата ще има способността да се оптимизира и адаптира самостоятелно към промените на пазара, коментира съоснователят на Euklid Антонио Симеоне.


Компанията е основана през 2015 г., като твърди, че вече вижда резултати от своята разработка. Тя съобщава, че изкуственият ѝ интелект вече е реализирал 132% възвращаемост на инвестиции в Bitcoin. Всеки актив постоянно се анализира от 30 различни алгоритъма, които взимат предвид 256 отделни параметъра. Освен това системата може да се учи от предишните си решения и да ги променя и подобрява в сходни ситуации.

 

Euklid вече планира развитието на технологията и към банките. Тя ще може да управлява сметки, да издава дебитни карти и дори да извършва самите парични преводи. "Истината е, че човекът винаги ще има слабост заради емоциите. Алгоритмите са и винаги ще бъдат безпристрастни. Банките са наясно, че не са адекватни и просто не бързат с това да разберат как да се променят", смята Симеоне.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 8| 5727 |16.12.2025 Необосновано високи цени в 65 магазина, установи проверка на НАП . 2| 3749 |14.12.2025 България приета в ООН преди 70 години, Китай и Куба против, САЩ се въздържа . 8| 3735 |11.12.2025 Отворено писмо до българските полицаи, но не и до техните началници . 9| 13191 |08.12.2025 Поколението „Алфа”: Пътуването до работа през 2040 г. – спомен. Имейлът – вече ретро

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads