Клиенти на HBO GO: Даваме пари за некачествена услуга
От известно време субтитрите не ми излизат постоянно, а в някои филми те не съответстват на изговорените реплики, жалва се друг абонат. Обясниха ми по телефона, че вероятно телевизорът ми не е подходящ, но той е нов Самсунг и съответства на всички изисквания. Беше обидно да намекват, че притежавам менте-телевизор.
Във Фейсбук оплакванията валят като дъжд. Най-голямо е недоволството от спиранията и прекъсванията на излъчването. Вече във всяка серия, която си пускам, се случват по 3-4 мизерии за 40-50 минути, което прави гледането истинско мъчение или въобще невъзможно, оплаква се Маргарита Чонова.
От HBO GO Bulgaria обясняват, че проблеми с качеството на картината или звука най-често се дължат на лоша високоскоростна връзка. Причините за това могат да са различни. Ако използвате домашен рутер и проблемите са налични, трябва да изключите рутера за няколко минути, след което да го включите отново. Според служителите проблемът е в това. Може да опитате да превключите от безжична към кабелна връзка, да прекратите останалия интернет трафик или да ъпдейтнете браузъра си. Ако и това не помогне, от HBO GO препоръчват да се свържете с отдел „Обслужване на клиенти“ за помощ. Само че оттам започват да ви обясняват отново същото, което вече знаете. Никога не признават, че проблема може да е в тях. Така ли са ги обучили да отговарят на недоволните зрители?
Плащаме в срок за услугата. Плащаме, колкото са определили от фирмата. Никой не пита откъде намираме средства – приемат ги веднага. Но когато стане дума за проблем с услугата – виновни са зрителите, които са осигурили заплатите на същите тези служители, които се отнасят формално към проблемите. Това не е редно. Дали в централата на HBO знаят какво качество на услугата предлага тяхното представителство в България? – питат абонати.
Моля, подкрепете ни.