Сряда, 21 Ноември 2018, 20:59
Frognews
2| 4209 |08.05.2018

Клиенти на HBO GO: Даваме пари за некачествена услуга

.
Проблеми с гледането на филми и програми по HBO GO Bulgaria в последно време предизвикват гнева на зрители. Постоянно прекъсване на интернетвръзката, липса на субтитри или появята им със закъснение са сред най-честите оплаквания, за които ни пишат абонати на услугата.
Предлагат се супер филми и сериали, както и комедийни шоута, но качеството на услугата се влошава постоянно. Опитите ми да намеря решение на изписаните телефони се сблъскват с вяли обяснения, които изкарват винаги абоната виновен. Това ни пише Ангел Стойков от кв. „Студентски град“ в столицата.

От известно време субтитрите не ми излизат постоянно, а в някои филми те не съответстват на изговорените реплики, жалва се друг абонат. Обясниха ми по телефона, че вероятно телевизорът ми не е подходящ, но той е нов Самсунг и съответства на всички изисквания. Беше обидно да намекват, че притежавам менте-телевизор.

 

Във Фейсбук оплакванията валят като дъжд. Най-голямо е недоволството от спиранията и прекъсванията на излъчването. Вече във всяка серия, която си пускам, се случват по 3-4 мизерии за 40-50 минути, което прави гледането истинско мъчение или въобще невъзможно, оплаква се Маргарита Чонова.

 

От HBO GO Bulgaria обясняват, че проблеми с качеството на картината или звука най-често се дължат на лоша високоскоростна връзка. Причините за това могат да са различни. Ако използвате домашен рутер и проблемите са налични, трябва да изключите рутера за няколко минути, след което да го включите отново. Според служителите проблемът е в това. Може да опитате да превключите от безжична към кабелна връзка, да прекратите останалия интернет трафик или да ъпдейтнете браузъра си. Ако и това не помогне, от HBO GO препоръчват да се свържете с отдел „Обслужване на клиенти“ за помощ. Само че оттам започват да ви обясняват отново същото, което вече знаете. Никога не признават, че проблема може да е в тях. Така ли са ги обучили да отговарят на недоволните зрители?

 

Плащаме в срок за услугата. Плащаме, колкото са определили от фирмата. Никой не пита откъде намираме средства – приемат ги веднага. Но когато стане дума за проблем с услугата – виновни са зрителите, които са осигурили заплатите на същите тези служители, които се отнасят формално към проблемите. Това не е редно. Дали в централата на HBO знаят какво качество на услугата предлага тяхното представителство в България? – питат абонати.

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Д-р Петров за Фрог: Заради Жени Начева болните ще дават повече пари за медицински изделия 0| 5948 |03.05.2018 . Десислава Иванчева: Няма пари, няма пари 22| 14183 |17.04.2018 . И. Василев: Журналисти, защо не питате за парите, които Пеевски е носил на Цацаров? 29| 21153 |02.02.2018 . Колтуклиева: Щом Бисер Лазов твърди, че е получавал пари от КТБ, за да ги раздава, защо не е обвиняем?! 3| 14702 |27.11.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах