Реклама / Ads
26| 9855 |20.04.2011 НАРОДЕН ГЛАС

Клиентската платформа на Мобилтел ощетява потребителите

.
Новата клиентска платформа, щяла да е "по-близо до клиента". В това се съмняват от АПТИУ.
 

В открито писмо до Главния прокурор на Република България Борис Велчев; до министър-председателя Бойко Борисов и до европейския комисар по дигиталните въпроси Нели Кроес от Асоциацията на потребителите на интернет услуги заявяват, че още на 29 септември 2010 година, в Отворено писмо до Министъра на вътрешните работи г-н Ц. Цветанов са попитали има ли външно вмешателство в софтуерът на новата клиентска платформа на Мобилтел ЕАД, въведена в началото на месец септември.

Тоталният срив в тарифиране на потребителите на този български мобилен оператор, за изминалите осем месеца, е безпрецедентен в европейската практика и доказа основателността на нашите опасения, се казва още в писмото сега. Тревога буди факта, че за този период нито една институция в България не се заинтересува, какъв е всъщност проблема, който, както се вижда, не е отстранен и е извън контрола на Мобилтел ЕАД. Доказателство за това е реакцията от компанията, клиентите да не плащат излезлите им сметки в системата за разплащане "Easypay", защото са недостоверни и подлежат на повторна обработка.

Основателно е и безпокойството на потребителите, от широко рекламираната от Мобилтел ЕАД възможност за изготвяне на задълбочен потребителски профил, от новата клиентска платформа, която "ще бъде по-близо до клиента". Системата която събира, анализира и създава профил на потребителят с насоченост неговите навици, най- чести контакти и още негови личностни характеристики, може да се разглежда като нарушение спрямо личността му.

Като потребителска организация, за пореден път алармираме за намеса на компетентните органи, за изясняване на същността на проблемите с клиентската платформа на Мобилтел ЕАД, ощетяваща потребителите финансово и със своята непълна функционалност довежда до неизпълнение на ангажиментите, поети в индивидуалните договори от страна на оператора, като доставчик на обществени услуги, заключават в писмото, подписано от Янаки Ганчев, председател на УС на АПТИУ.

Frognews.bg
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 55| 6415 |05.04.2011 Офицери от резерва срещу синдикални измислици . 14| 10081 |01.04.2011 Закъсняла реплика . 8| 8430 |30.03.2011 Йодът по-скъп от баровско уиски . 31| 8734 |27.03.2011 Бесепари упрекват Боянка, че приютила премиера в дома си

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads