Реклама / Ads
1| 5865 |04.06.2018 НАРОДЕН ГЛАС

Пенка се върна, ама над 2 милиона българи - не

.
Забегналата през граница бременна крава Пенка пак се върна при своя стопанин след кратка миграция при западните комшии. Над 2 милиона български емигранти обаче не щат да чуят за връщане в Родината. Защо ли?
 

Консервативният британски депутат Джон Флек се застъпи за бременната българска крава Пенка, която е заплашена от умъртвяване, предаде Би Би Си, цитирана от нашите медии. Смъртта дебне Пенка, тъй като не се знае къде е скиторила и дали не е лепнала някои опасни заразни болести.

 

Загрижени поданици на кралицата чрез вестник "Дейли Телеграф" направиха подписка в защита на бг кравата и над 8000 души се подписаха, за да спасят живота й и на нероденото й теленце, също.

 

Пенка може и да легне под ножа, но пък даде ясен пример как се отнасят властите у нас и онези навън към животните и към хората от Северозападния ни район, наричан нашега и наистина северозападнал.

 

Щом за една крава се застъпват близо 10 000 души, колко ли биха излезлите в защита на правото на достоен живот, на работа за хилядите бедстващи българи в изостаналите райони на държавата ни?!

 

Въпросът е риторичен, разбира се. У нас на управляващите не им пука за несгодите нито на хората, нито на животните. Те пък безропотно мълчат и дори не мучат. А едни други над 2 милиона българи избраха да не се връщат обратно. За разлика от Пенка, която е без втора сигнална.

 

Домна Бегова

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 20| 27460 |12.12.2017 От ЦУМ-гейт изскочиха едни 9 милиона* плюс Москва. Ами сега… . 1| 9936 |18.09.2016 Велизар Енчев към Борисов: 160-те милиона евро ще отидат за корупция . 0| 5907 |04.04.2016 Дете намери 54 000 евро и ги върна, дадоха му 100 лв. за награда . 0| 4843 |19.10.2015 СЗО: 1,25 милиона души са загинали при ПТП през 2013 г.

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads