България успява да диверсифицира туризма си
Oт близо 4 млн. и 45 хил. туристи, дошли до месец юни в България, над 2 млн. и 400 хил. са от страните-членки на ЕС. Това е изключително добър показател за България, защото това означава обърнат тренд. България всъщност успява да диверсифицира пазарите си. Спадът в туризма е пренебрежително малък и той е най-вече при туристите от Украйна и Великобритания, каза още той.
В стратегията, приета от предходното правителство до 2030 г, ключовата дума е „диверсификация”. Ето я диверсификацията, ние имаме море, планина, това е зелен туризъм през лятото и зимни спортове през зимата, минерални води за СПА и уелнес туризъм, великолепно културно-историческо наследство, с огромен потенциал за културно-исторически туризъм, и екотуризъм заради съхранената природа. За последната година до месец юни туризмът е внесъл над 1 милиард и 74 милиона евро, а спадът е около 6,7 %, обобщи Ботев.
Моля, подкрепете ни.