Реклама / Ads
0| 5230 |07.05.2007 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Бум от кредитни предложения за дребен бизнес

.

С лавинообразното развитие на българския финансов сектор продължава и предлагането от банките на нови и все по-атрактивни финансови продукти. В борбата си за пазарен дял, трезорите се надпреварват с по-изгодни услов

 

С лавинообразното развитие на българския финансов сектор продължава и предлагането от банките на нови и все по-атрактивни финансови продукти. В борбата си за пазарен дял, трезорите се надпреварват с по-изгодни условия, допълнителни бонуси и промоции.
През изминалите няколко седмици финансовите институции обърнаха сериозно внимание на дребния бизнес. Това пролича от новите продукти, които предложиха за клиентите си. Тъй като изплащането на европейските субсидии ще става по банков път, трезорите стартираха и кампании за привличането на фермери.
Според статистиката на БНБ близо 23,6 млрд. лева са отпуснатите кредити от банките към края на февруари. Те са най-значимият актив в баланса. За една година кредитният портфейл на системата се разширява с над 5 млрд. лева, което е около 30 на сто.
За тези данни до голяма степен спомага и появата на тези разнообразни продукти и услуги.
Днес например ОББ представи на вниманието на своите клиенти нов кредитен продукт - необезпечен бизнес овърдрафт. Той е предназначен именно за малкия и среден бизнес.
Банка ДСК предложи дългосрочен кредит за малки, средни и микро предприятия. От 2 май ПроКредит Банк увеличи лимитите на всички бизнес кредити, без обезпечение от 20 000 на 50 000 лв. В рамките на 24 часа експертите на банката, ще разглеждат молбите на всички кредитоискатели, с опит в своя бранш, не по–малък от три месеца.
Това за пореден път показва, че борбата за клиенти не стихва и в един и същи сегмент трезорите изкарват нови продукти или по – добри условия по едно и също време. А и този сектор, именно МСП, хич не е за пренебрегване и банките знаят това, защото 99 на сто от фирмите са малки и средни.
„Ясно е, че банките трябва да продължат да инвестират значителни средства, за да бъдат конкурентноспособни и да предлагат най-добрите продукти на най-изгодните цени. Конкуренцията ще остане много силна, което ще бъде доста стимулиращо за целия банков сектор и от полза за потребителите на банкови услуги”, коментират банкови експерти.
Доказателство за това е и отчетената за първите два месеца на 2007 г. печалба на банковия сектор е 174 млн. лв., като спрямо същия период на миналата година резултатът е по-висок с 52 млн. лв. (42.6%).

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 2590 |24.04.2024 Агенцията по храните с масови проверки в Билла, Лидл, Кауфланд и пазарите за козунаци, яйца и агнешко за Великден . 0| 45822 |23.04.2024 Здравната каса с нова услуга. Кой ще може да се възползва? . 2| 4729 |21.04.2024 Гръцкото правителство нареди да се свалят цените на великденските стоки . 3| 2890 |20.04.2024 Експерт: Чакането по границите оскъпява стоките в магазините с 15-18%

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads