Петък, 20 Юли 2018, 21:21
Frognews
0| 5033 |14.07.2017

Две отличия за „Победа“ в престижен потребителски конкурс

.
Бургаският производител на захарни изделия „Победа“ спечели две отличия в деветото издание на потребителската класация „Любимите марки“.

Успехът е за двете най-популярни марки на компанията – бонбони „Черноморец“ и бисквити „Закуска“, които заеха съответно първо и второ място в категориите  „Захарни изделия“ и „Захарни изделия – Бисквити и вафли“. Двата продукта събраха над 10 000 потребителски гласа във финалния етап от гласуването.

 

Признанието за продуктите на „Победа“ идва след оспорвана битка и отразява емоцията, доверието и високата оценка на потребителите към традиционните български стоки.

 

 

Любимите марки на българските потребители бяха наградени на тържествена церемония, която се състоя на 12 юли в хотел „Хилтън“ гр. София.

 

В единствената по рода си потребителска класация у нас, тази година взеха участие близо 30 000 потребители, които гласуваха за общо 390 марки в 39 категории. Инициативата се основава изцяло на потребителското мнение за брандинга и не разчита на експертно жури при номинациите.

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. БРАТЯ МИНКОВИ КЮВЕ оценено с невероятните 95 точки и златен медал на „DECANTER” 0| 2840 |20.07.2018 . Чепеларе приема Държавния шампионат по спускане през уикенда 1| 2393 |18.07.2018 . ЕС налага глоба от няколко милиарда евро на Гугъл 0| 2602 |17.07.2018 . ЕС и Япония подписаха историческо споразумение 0| 2582 |17.07.2018

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах

Вашите лични данни / GDPR

Скъпи потребители,

От 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR. Във връзка с това "Фрог Нюз" EООД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR. Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.

РАЗБРАХ