Две отличия за „Победа“ в престижен потребителски конкурс
Успехът е за двете най-популярни марки на компанията – бонбони „Черноморец“ и бисквити „Закуска“, които заеха съответно първо и второ място в категориите „Захарни изделия“ и „Захарни изделия – Бисквити и вафли“. Двата продукта събраха над 10 000 потребителски гласа във финалния етап от гласуването.
Признанието за продуктите на „Победа“ идва след оспорвана битка и отразява емоцията, доверието и високата оценка на потребителите към традиционните български стоки.
Любимите марки на българските потребители бяха наградени на тържествена церемония, която се състоя на 12 юли в хотел „Хилтън“ гр. София.
В единствената по рода си потребителска класация у нас, тази година взеха участие близо 30 000 потребители, които гласуваха за общо 390 марки в 39 категории. Инициативата се основава изцяло на потребителското мнение за брандинга и не разчита на експертно жури при номинациите.
Моля, подкрепете ни.