Реклама / Ads
8| 5359 |07.11.2008 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Хотелиери точат зъби за Нова година

.
Къде да посрещнем нова година? Въпрос, който вълнува почти всички броени седмици преди празника. В момента на пазара има много разнобразни предложения, от супер луксозни хотели до къщи, предлагащи семейна топлина.
 

Всеки може да избере между множество предложения в зависимост от своите предпичитания и най-вече според финансовата си въможност.

Ако имате достатъчно финанси на разположение и сте любители на лукса, офертите на туроператорите за българските планински и черноморски курорти са много. Важно е да решите първо море или планина, след това за колко дни. Ако изберете българското Черноморие е важно хотелът да предлага повече занимания на закрито – басейн, сауна , парна баня , супер модерна фитнес зала, защото все пак през тези няколко дни почивка трябва да се отдадем на пълен релакс. Планинските курорти може би са по-подходящи за посрещане на новата година. Там освен предлаганите по Черноморието услуги може да практикувате зимните спортове – ски, сноуборд и дори да си спомните дестските години пързаляйки се с шейна. Цените варират в доста голям диапазон в четири и петзвездните хотели започват от 600 лв. и може да стигнат до 1500 лв. на човек в зависимост от броя включени нощувки (от 4 до 7). В Банско, а вече и в Добринище се нароиха много семейни хотели, които също предлагат оферти за коледните и новогодишни празници. Там цените са много по-ниски. Пакет от четири нощувки с новогодишна вечеря в механата към хотела излиза около 200 лв. на човек, но за съжаление свободни места вече почти няма.

dobrinishte21.jpg

Освен големите туристически курорти туристите могат да се насладят и на китните малки градчета и села из България. Вече все повече семейства предлагат така наречения селски туризъм, тоест настаняват ви в дома си и се чувствате като техни гости. Срещу определена сума те ще направят всичко за вас и то в типичния домашен стил съответсващ на района, в който се намирате. Този вид почивка напоследък е доста разпространен и освен чужденците, които остават впечатлени от природата ни и типичните селски дейности като доенето на коза, приготвянето на кисело мляко и други битови обичаи, вече и доста нашенци предпочитат да избягат от шума и лудницата на големия град и пълните курорти и си избират някое китно селце за новогодишната нощ.

ВНИМАНИЕ!!! Който и вид почивка да изберете бъдете внимателни, защото има много некоректни фирми, които мислят еднствено и само за своята печалба и не е сигурно, че ще получите това, за което плащате. Повечето семейни хотели работят сами без туроператорски фирми. В този случай всичко се уговаря директно със собственика, но и тук може да има неприятни изненади. Много от хората работят на принципа ден година храни. Първоначално се обявяват едни цени за нощувка, но при голям интерес те скачат и се започва едно надлъгване и наддаване. Печели този, който е готов да плати повече. В случай, че вече сте дали капаро нищо не гарантира сигурност, даже напротив, ако се появи по-голяма група, която плати повече, резервацията е за нея. В този случай излъганият дори може да разбере за случващото се след седмици или чак, когато отиде на място.

ribarica_zim1.jpg  снимки Вяра Йовева

Внимавайте наистина много! Аз лично вече си изпатих от такива недобросъвестни, новоизлюпили се хотелиери. Ето и линк към мястото, което не ви препоръчвам: https://www.yagodina-sharm.com/

Любомира Назърова 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 10| 5300 |04.08.2008 Застрахователите: „Гражаданска отговорност” с 40% ръст на година . 0| 5479 |04.08.2008 Застрахователите: „Гражаданска отговорност” да се вдига на година с 40% . 5| 5484 |23.07.2008 Хотелиери искат среща с EVN заради авариите с тока в Слънчев бряг . 0| 5105 |22.07.2008 Хотелиери и артисти се спречкаха заради авторски права

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads