0|
7112
|28.02.2011
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
„KING” отново прослави България!
Преди дни в Дубай завърши осмото издание на едно от най-емблематичните изложения за луксозни стоки в света – Middle East Exclusive.
Единствената българска фирма, поканена за участие лично от организаторите бе пловдивската “Кингс Табако”. Те представят родната индустрия пред най-платежоспособната публика за втора поредна година. „Качеството на влаганите тютюни в марката ни “King” и дизайнът, който вплита в себе си класически цигарени кодове и модерни печатни технологии, са изключително добре приемани на пазара в Близкия Изток”, коментираха за нас експортните мениджъри на “Кингс Табако”. За трите дни на изложението са проведени повече от 40 срещи с потенциални търговци от Обединените Арабски Емирства, Русия, Индия, Китай, Япония, Египет както и с висшия мениджмънт на една от най-големите вериги магазини, специализирани в продажбата на вестници и цигари.
Българските цигари са търсени в региона и повечето дистрибутори с носталгия си спомнят времето, когато родината ни е била асоциирана с най-високо качество. „В лицето на “Кингс Табако” и марката “King” нашите партньори виждат възраждането на българската цигарена индустрия. Регионът на Близкия Изток и Обединените Арабски Емирства е от ключово значение за всички световни цигарени производители и аз съм горд, че затвърждаваме и увеличаваме успехите си там” каза Тодор Джанков, мениджър експорт в компанията.
Експортът е основен приоритет на „Кингс Табако” за 2011 г. В момента продукти от марките “King”, “Merilyn” и “Corset” се продават в близо 30 държави на 4 континента. Очакванията са до края на тази година външните пазари да формират почти 85% от производствения капацитет. От компанията се похвалиха, че работели и по 4 изцяло нови марки, които щели да бъдат предназначени единствено за износ.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads