0|
10993
|17.04.2009
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Летище София с награда от British Airways
Отличието е заради отлично качество на обслужване на пътниците на авиокомпанията през летния сезон на 2008 г.
"Летище София" ЕАД получи от British Airways платинена награда "Shorthaul Star" в категория "Близки дестинации" за отлично качество на обслужване на пътниците на авиокомпанията през летния сезон на 2008 г.
От 2001 г. досега отдел "Обслужване на пътници" в дирекция "Наземно обслужване" на столичния аеропорт е удостоен с 8 златни, 1 сребърна и 3 бронзови награди за дейността си от British Airways.
Платинената Shorthaul Star е признание за отличното ниво на услугата на столичното летище. Обслужването на аеропорта включва регистрация на пътниците и техните багажи за заминаващ полет, проверка на пътните документи и недопускане на пътници без визи или с нередовни документи за самоличност, обслужване на пътници, регистрирани за полета чрез интернет, претегляне и етикиране на багажа, събиране на такса за свръхбагаж, упътване на заминаващите пътници, отвеждане на пътниците до самолета, обработка на изгубени и повредени багажи на пристигащите пътници.
"Quality Count" е световна инициатива за награждаване на обслужващи агенти, постигнали отлична култура на обслужване и удовлетвореност на клиенти.
За най-ефективно функциониращи агенти на British Airways през лято 2008 г. са определени работещите на летищата Сао Паоло, Калгари, Мавриций, Калкута, Щутгарт, Варшава и Измир.
Като най–успешно усъвършенстващи се са посочени тези в Сао Паоло, Найроби, Мадрас, Ентебе, Москва, Берлин, Варшава и Прищина.
София и Балтимор получиха платинени награди и бяха определени като звезди в мрежата за постоянни постижения през последните три летни сезона.
От 2001 г. досега отдел "Обслужване на пътници" в дирекция "Наземно обслужване" на столичния аеропорт е удостоен с 8 златни, 1 сребърна и 3 бронзови награди за дейността си от British Airways.
Платинената Shorthaul Star е признание за отличното ниво на услугата на столичното летище. Обслужването на аеропорта включва регистрация на пътниците и техните багажи за заминаващ полет, проверка на пътните документи и недопускане на пътници без визи или с нередовни документи за самоличност, обслужване на пътници, регистрирани за полета чрез интернет, претегляне и етикиране на багажа, събиране на такса за свръхбагаж, упътване на заминаващите пътници, отвеждане на пътниците до самолета, обработка на изгубени и повредени багажи на пристигащите пътници.
"Quality Count" е световна инициатива за награждаване на обслужващи агенти, постигнали отлична култура на обслужване и удовлетвореност на клиенти.
За най-ефективно функциониращи агенти на British Airways през лято 2008 г. са определени работещите на летищата Сао Паоло, Калгари, Мавриций, Калкута, Щутгарт, Варшава и Измир.
Като най–успешно усъвършенстващи се са посочени тези в Сао Паоло, Найроби, Мадрас, Ентебе, Москва, Берлин, Варшава и Прищина.
София и Балтимор получиха платинени награди и бяха определени като звезди в мрежата за постоянни постижения през последните три летни сезона.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads