7|
32997
|16.01.2008
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Променят номерата на „Справки” и „Повреди” към БТК
От 22-ри януари 2008 г. ще влязат в сила новите номера за достъп до
услугите „Справки” и „Повреди” на Българската телекомуникационна
компания.
След тази дата, за да получат информация за даден телефонен
номер в мрежата на телекома, клиентите вече ще набират номер 11800
вместо досегашния 144. Цената, както и преди, е за един градски
разговор от цялата страна.
Безплатният номер за заявяване на повреди 130 също ще бъде променен. За да се свържат с операторите на БТК, клиентите трябва да наберат 13000.
Промяната на двата номера е в съответствие с изискванията на Европейския съюз за хармонизиране на номерата за достъп до справочни услуги.
Изключение от принципа на избиране правят само определени по-малки централи в страната, при които достъпът до „Справки” и „Повреди” ще става съответно при избиране на 011800 и 013000.
За улеснение на прехода от старите към новите номера, БТК ще известява автоматично за промяната всеки клиент, който набере старите номерата 144 или 130.
Универсалните телефонни услуги „Справки” и „Повреди” са достъпни и от трите мобилни оператора в страната, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.Frognews.bg
Безплатният номер за заявяване на повреди 130 също ще бъде променен. За да се свържат с операторите на БТК, клиентите трябва да наберат 13000.
Промяната на двата номера е в съответствие с изискванията на Европейския съюз за хармонизиране на номерата за достъп до справочни услуги.
Изключение от принципа на избиране правят само определени по-малки централи в страната, при които достъпът до „Справки” и „Повреди” ще става съответно при избиране на 011800 и 013000.
За улеснение на прехода от старите към новите номера, БТК ще известява автоматично за промяната всеки клиент, който набере старите номерата 144 или 130.
Универсалните телефонни услуги „Справки” и „Повреди” са достъпни и от трите мобилни оператора в страната, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.Frognews.bg
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads