1|
5396
|15.05.2009
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Сайтът на „България ер” подвежда потребителите
Това обяви комисарят по защита на потребителите Меглена Кунева, която представи в Брюксел резултатите от 18-месечно проучване доколко коректни са авиокомпаниите към своите клиенти.
Най-честите нарушения и подвеждащи практики включват по-ниска начална цена, към която после се добавят различни такси, както и предварително маркирани полети за допълнителни услуги срещу допълнително заплащане.
„България ер” все пак попада в категорията на компаниите, които вече предприемат конкретни действия, за да отстранят слабостите, подчерта еврокомисарят Меглена Кунева. Тя добави, че в тази част на списъка са още „Ер Франс/ КЛМ”, „Бритиш еърлайнс”, Австрийските авиолинии и „Алиталия”.
За пръв път днес Кунева назова авиокомпаниите, които не предприемат никакви мерки за изпълнение на европейските стандарти и отказват каквато и да комуникация с ЕК по проблема. Сред тях са руската „Аерофлот”, гръцката „Олимпик еъруейз” и Турските авиолинии. На другия полюс като изцяло коректни към своите потребители са „ЕърМалта”, румънската „Таром”, испанската „Спан еър” и голяма част от скандинавските авиокомпании.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads