Реклама / Ads
21| 7345 |10.09.2009 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

VIVACOM - новият телеком

.
VIVACOM e новото име на най-голямата телекомуникационна компания в България, обединил БТК и vivatel, превръщайки се в компания с единна визия, обединен екип и пълно портфолио от телекомуникационни услуги с обща корпоративна идентичност.
 

Това е последният етап от сливането на БТК и дъщерното и дружество БТК Мобайл (vivatel), започнало в края на септември миналата година и финализирано през януари. Целта бе да се подобри ефективността на управлението, да се оптимизират разходите и да осигури устойчив ръст. Технологичната интеграция на двете компании позволи по-прецизно сегментиране на пазара и потребителските нагласи и създаването на иновативни продукти и комплексни услуги

С VIVACOM команията влиза в нов етап на развитието си и се обръща към клиента, за да му предложи обединена услуга от ново поколение. VIVACOM предлага конвергирани услуги, които включват надежден Интернет, фиксирани и мобилни комуникации, услуги с повече стойност на конкурентни цени. Фиксираните и мобилни телефонни услуги ще носят наименованието VIVACOM, a новото име на БТК ADSL е VIVACOM Net.

Ребрандирането е част от стратегията за трансформация на БТК от техническа към клиентски ориентирана компания с по-близка връзка с клиента. Промяната в най-стария български телеком е важна стъпка за всичките му служители, клиенти и българския бизнес. Тя е логично следствие на тенденциите и измененията в световния телекомуникационен бизнес и показва пример за развитие в унисон с глобалния подход към очакванията на клиента.

Новата организация на VIVACOM e ориентирана повече към пазара, отколкото към продукта. Тя обединява в едно динамиката на vivatel, считана за най-бързо развиващия се мобилен оператор в България, и традициите на БТК, която разполага с най-голямата телекомуникационна инфраструктура в страната.

Новата визуална идентичност пресъздава сливането на телекомите и символизира интегралния характер на услугите, които предлага новата компания. Формата, типографията и цветовите решения са внимателно подбрани, за да предадат това послание, но носят в себе си и частица от визуалните идентичности на двете компании, за да напомнят за богатите традиции, на които стъпва новият телеком.

Брандът VIVACOM обединява корпоративните ценности на компанията в една идея, която се споделя от всеки неин служител. VIVACOM е идея за динамично развитие, ефективни решения, иновативно мислене, честни взаимоотношения и вдъхновяващи предложения.

В началото на 2010 обединеният екип на VIVACOM ще се премести в нова сграда, а всички магазини на компанията ще се ребрандират до края на октомври 2009. Наскоро компанията придоби една от водещите вериги магазини за мобилни технологии 2Be, чиито магазини също се интегрират в търговската мрежа на VIVACOM.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 5747 |28.07.2009 Ройтерс: Новият финансов министър Дянков отказва помощ от МВФ . 6| 8501 |23.07.2009 Как Борисов стана новият фаворит на Запада? . 11| 5341 |01.10.2008 Новият договор с Газпром ощетява страната ни с над 500 млн. лева . 3| 5261 |15.10.2007 Започна новият строителен сезон в Слънчев бряг

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads