Реклама / Ads
0| 22967 |30.03.2016 ГЛАСЪТ

Да направим собствениците-милионери на Технополис още по-богати!

.
Колко уютно е между Цв. Цветанов и Р. Плевнелиев...
Отворено писмо до господата Божидар Колев и Тодор Белчев, съсобственици на веригата магазини „Технополис”, 20-и и 21-и в класацията на най-богатите българи с притежаваните скромни 200 млн лева.
 

Г-н Колев, Г-н Белчев,

 

Вече няколко години медиите в България Ви класират на 20 и 21 място по богатства. От 2010 г. насам се посочва, че притежавате около 200 млн лв.  

 

Като ваш клиент, съм искрено загрижен за благосъстоянието Ви и незавидното място в класацията, затова след известно замисляне и консултации с отговорни служители в НАП, прокурори и агенти на ДАНС реших:

 

ПОДАРЯВАМ Ви 180 лева. Може да ги получите кеш или под формата на диспенсър за минерална вода – зависи в какво настроение, ще е зам.-управителят на „Технополис” в столичния кв. „Младост 4”, до кино „Арена” Николай Динев (дано не бъркам името). Но като се има предвид, че сте собственици, осребряването едва ли ще е проблем. Така е по нашите земи, предполагам и в Старозагорско... Освен това печелите двойно, защото освен моите пари, може да продадете бившия ми диспенсър и да приберете втори път сумата.

 

Ако начинът ми бъде подет и от други „благодарни” клиенти (в мрежата доста такива са описали чувствата си към услугите в магазините ви) е много възможно 2016 да се окаже щастливата Ви година.

 

Но да Ви разкажа моята сивичка, мъничка потребителска историйка. Купих си диспенсър от споменатия вече магазин в Младост. Купих си го, но не можах да го ползвам, защото се оказа дефектен. Върнах го на другия ден, но ми бе обяснено – от зам.-управителя Николай Динев – че тая няма да стане. Трябвало да чакам 30 дни, докато купеният диспенсър мине през сервиз, - каза ми този човек, като допълни, че през това време парите ми ще останат при вас. Нямам диспенсър, нямам и пари? – опитах да реагирам. Констатацията ми бе посрещната със снизходителна усмивка от Динков, който кратко обясни: „Такъв е законът. Такива са и нашите правила”. Затова нямало нужда да ме изслушва или да проявява „разбиране”, просто да спра да досаждам...

 

В закона пише:

 

"... Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

Но знаете ли, г-н Колев и г-н Белчев, вашият служител най-хладнокръвно отказа да приложи „замяната й с нова” въпреко очевидното. Защо – не обясни. Освен това ми заяви в очите, че „може сами да сте повредили уреда”. (Да повредим нещо, което искаме да ползваме само за да си късаме нервите и да губим време? Вие ли ги учите на подобни идиотщини или им идва отвътре?) Нищо не бе в състояние да го накара да приложи тази част от закона. А е толкова просто: „Технополис” приема неработещия уред и го връща на производителя или съответния дилър и му казва да си го прави каквото иска. На управителите и зам.-управителите обаче е наредено нещо в стила на: „Щом сте взели парите, клиентът да го духа”.  

Г-н Колев, г-н Белчев, признавам, че първо се ядосах, след това се почувствах унизен и прекаран. И безсилен. След като се замислих, обаче, открих, че всъщност трябва да съм Ви признателен. Това бе Вашият урок, че богат се става като прецакваш другите. 200 милиона не са шега. Все го забравям... Оттук нататък ще бъда много внимателен, когато купувам нещо. Е, няма да е във вашите магазини, но все пак. Със сигурност ще разкажа и на много познати и приятели какво ми се е случило, за да си направят и те някои изводи.

Случката е дребна, но ние сме дребни хора и такива случки ни се случват, да прощават милионерите.

 

Не се извинявам, че се опитвам да отнема няколко минути от скъпоценното Ви време. Платил съм си ги. Решението ми е окончателно. Не желая вашите служители да се свързват с мен след 30 дни или когато й да е. Не желая да имам нищо общо с тях и магазините ви. Животът е висше благо и да „похарча” част от него на Технополис би било доста мазохистично и неуважение към себе си.

 

Дано богатството Ви е по-дълготрайно от уважението на клиентите.

 

Огнян Стефанов,

Издател на Фрог нюз

 

П.П. Ако и други клиенти на „Технополис” имат благородни и благотворителни идеи за увеличаване богатството на съсобствениците, могат да ги споделят с нас на mail:info@frognews.bg. Ще ги публикуваме.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 9718 |29.03.2016 Изобретихме полицейска клоунада. Американци идват в Симеоново на курс . 0| 13875 |26.03.2016 Главсека Георги Костов отдавна трябваше да е обул зелените чорапи . 0| 9605 |25.03.2016 Цацаров лови цаци с хапче "три глави", акулите се забавляват . 0| 14205 |24.03.2016 Диктаторите, а не демократите. Няма глава - няма бурка!

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads