0|
5266
|31.07.2017
НОВИНИ
Асансьор с бебе пропадна на метростанция „Младост 1”
Асансьор на метростанция „Младост 1” пропадна, докато в него е имало семейство с 18-дневно бебе. За инцидента ни сигнализира бащата Асен Стоилов.
По думите му снощи около 20 ч. той се качил със съпругата си и с бебешка количка в асансьора, за да пресече булевард „Андрей Сахаров”. От втория етаж обаче той пропаднал рязко в шахтата.
Наложило се Стоилов сам да отваря вратата, а от асансьорния сервиз отговорили на спешното повикване чак след третото натискане на аварийния бутон.
„Имаше поне метър и половина свободно падане в шахтата. Беше много задушно, съпругата ми щеше да припадне вътре от жегата, аз избутах вратата, за да излезем, защото вътре беше страшен задух, нямаше вентилация. Никъде не видях да има метрологична проверка на асансьора или поне, че е в изправност! Нямаше никаква реакция от никого. Нито от аварийния бутон, нито от служителите на метростанцията”, коментира Стоилов.
„Реакцията на персонала от метростанция „Младост 1” бе само да повдигат рамене и да ми обясняват че те не отговарят за асансьорите. Дежурният полицай, вместо да помогне, започна да ми обяснява, че това била техника и можело по всяко време да се развали и ме посъветва да се оплача в офиса на „Метрополитен” ЕАД”, казва още Стоилов.
Наложило се Стоилов сам да отваря вратата, а от асансьорния сервиз отговорили на спешното повикване чак след третото натискане на аварийния бутон.
„Имаше поне метър и половина свободно падане в шахтата. Беше много задушно, съпругата ми щеше да припадне вътре от жегата, аз избутах вратата, за да излезем, защото вътре беше страшен задух, нямаше вентилация. Никъде не видях да има метрологична проверка на асансьора или поне, че е в изправност! Нямаше никаква реакция от никого. Нито от аварийния бутон, нито от служителите на метростанцията”, коментира Стоилов.
„Реакцията на персонала от метростанция „Младост 1” бе само да повдигат рамене и да ми обясняват че те не отговарят за асансьорите. Дежурният полицай, вместо да помогне, започна да ми обяснява, че това била техника и можело по всяко време да се развали и ме посъветва да се оплача в офиса на „Метрополитен” ЕАД”, казва още Стоилов.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads