Реклама / Ads

10| 5481 |26.12.2020

В Бостън регистрираха остра алергична реакция след ваксиниране с ”Moderna”

.
Американски лекар е получил остра алергична реакция след имунизация с ваксината на “Moderna”. Това е първият докладван случай на подобна реакция, причинена от разработката на фармацевтичната компания, информират от “Ню Йорк Таймс”.

Инцидентът с ваксината на "Модерна" е станал миналия четвъртък. Случаят е с онколог, който е алергичен към морски мекотели. Острата реакция се е получила почти веднага след имунизацията. 


Компанията „Модерна“ изрази готовност внимателно да проучи инцидента, но добави, че не е готова да коментира единичен случай на проявление на алергична реакция.


През първите няколко седмици от началото на имунизацията с ваксината на Pfizer/BioNTech в САЩ бяха регистрирани поне шест случая на хора, които са претърпели анафилаксия. Алергичната реакция се проявява внезапно и включва симптоми като сърбящ обрив, подуване на гърлото и ниско кръвно налягане.


Официални представители на Агенция за контрол на храните и лекарствата в страната, както и специалисти от Центъра за превенция и контрол на заболяванията следят реакциите, причинени от ваксината на Pfizer, но към този момент не е ясно дали някоя от съставките е причина за алергичните реакции. Няколко здравни работници във Великобритания също са имали анафилаксия след имунизация.



Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay Donate now
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Българин е пострадал тежко при катастрофа в Сърбия 1| 2773 |20.12.2020 . Новият щам на COVID-19 се разпространява по-бързо 10| 4082 |19.12.2020 . Проф. Мариана Мурджева: Ваксината срещу COVID-19 не трябва да се прилага при хора с остра инфекция 12| 5275 |10.12.2020 . Петима пострадали след меле край Шумен 2| 3170 |08.12.2020

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ