Реклама / Ads

14| 6972 |18.03.2021 НОВИНИ

Съсиреците след ваксинация с „Астра-Зенека“ са имунен отговор на организма, твърдят учени

.
Източник: БГНЕС
Норвежки медици твърдят, че са открили причината за появата на странични ефекти след ваксиниране с „Астра-Зенека“, съобщава вестник „Верденс Ганг”.

Става въпрос за силен имунен отговор, предизвикан от ваксината. Така обобщава изследването им проф. Пол Андре Холм в интервю за изданието.

 

Група медици от болница "Риксхоспиталет" под ръководството на Холм са работили усилено, за да разберат защо трима здравни работници на възраст под 50 години са приети с големи кръвни съсиреци след ваксиниране с препарата на „АстраЗенека“.

 

„Нашата теория , че става въпрос за силен имунен отговор, който с голяма вероятност е предизвикан вследствие на ваксинацията, е потвърдена. Открихме специфични антитела у тромбоцитите, които показват картина, позната от други области на медицината и предизвикана от конкретни медикаменти”, каза проф. Холм.

 

„Нищо друго, освен ваксината, не може да обясни появата на този имунен отговор, тъй като става въпрос за специфични антитела“, допълва той.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. 1| 2775 |18.03.2021 Имало е възпалителни процеси при починалия след ваксинация в Благоевград . 36| 20158 |18.03.2021 След бисерите на Марешки ред е на експертите. Проф. Сербезова говори пред ФрогНюз . 4| 2699 |17.03.2021 И Испания разследва три смъртни случая след ваксиниране с ”АстраЗенека” . 3| 2796 |17.03.2021 Скопие може да се оттегли от Евровизия след скандала с Гарванлиев

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads

БЛОГОВЕ