Ог ЧЕЗ обещават, че всяка жалба ще бъде разгледана
Проверките показаха, че няма грешки, които да са в толеранса на измерването. „Ситуацията въобще не е проста и ние напълно разбираме гражданите и неразбирането на сметките и фактурите за тяхното потребление. Преди няколко седмици ръководството на ЧЕЗ реагира бързо. Опитваме се да водим активен диалог с нашите клиенти. Правим срещи и с кметовете на общините. Държим се открито. Ние сме открита, прозрачна компания. Ние сме под постоянен контрол на КФН, ДКЕВР, от финансовите институции и др., каза Баран.
„Готови сме да приемем всякакви предложения, за да излезем от тази ситуация. За нас най-важни са хората”, посочи той.
Моля, подкрепете ни.