До десет дни излиза туристическото лого на България
След като през 2013 година бяха отделени повече от милион и половина лева за изработка на туристическо лого на България, сега министерството на туризма няма да даде нито лев повече за услугата. Новото лого ще бъде изработено от същите изпълнители на стария бранд, като ще бъдат взети резултатите от мащабно проучване, каза министърът на туризма Николина Ангелков, цитирана от „Дарик”. „Това, което показват направените до момента изследвания, е, че 93 процента от българите възприемат страната като роза, 83 на сто като море и 73 процента като минерални извори. 49 процента от чужденците, които не са идвали у нас, възприемат България като море, 39 процента като слънце и около 30 на сто - като роза", каза тя. Министърът посочи, че изследването е направено в 11 страни сред 8000 респоденти.
Модернизацията на другия неработещ проект - туристическия сайт на България, е спряна. Тъй като сайтът е неефективен, първо ще се мисли за промяна в концепцията му. Предвижда се именно на този сайт да бъде качена информация за всички туристически атракции в България и културните програми на общините. Досега информация за туристическите обекти са подали 160 общини.
Моля, подкрепете ни.