Реклама / Ads
0| 4011 |11.03.2020 НОВИНИ

Гъвкаво работно време и дистанционен труд препоръчват на работодателите от социалното министерство

.
МТСП
Гъвкаво работно време и дистанционен труд могат да въвеждат работодателите като предпазна мярка за служителите си срещу разпространението на вируса COVID-19.
 

Това са част от препоръките за организиране на работния процес, които Министерството на труда и социалната политика изпрати днес до всички национално представителни работодателски организации.

 

За да защитят здравето на персонала си, работодателите могат да превърнат всички свободни помещения в нови работни места и да поставят вътрешни прегради между отделните работни станции. Препоръчва се общите събрания, конференциите, семинарите и обученията да бъдат отложени или да бъдат организирани чрез онлайн платформи.

 

Променливото работно време може да се съчетае с дистанционна работа, като по този начин ще се избегне струпването на работници и няма да се прекъсне ефективният работен процес, съобщиха от пресцентъра на МТСП.

 

За да се организира надомна работа, шефовете на компании трябва да създадат условия за възлагане и отчитане на положения труд и да осигурят оборудване.

Особено внимание те трябва да имат към хората с увреждания. Редовно трябва да се провеждат инструктажи, да се осигурят лични и колективни средства за защита и дезинфекция на помещенията. Служителите с болничен лист за поставяне под карантина не трябва да се допускат до работните им места.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 328 |14.12.2025 Сестри Стоеви с титла в Индия . 16| 1224 |14.12.2025 „Това е обявяване на война“: Орбан остро за конфискацията на руски активи . 0| 1040 |14.12.2025 Среброто е удвоило стойността си. Какво е темпото на златото? . 1| 1280 |14.12.2025 В Германия е разработено ново поколение безлитиеви батерии

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads