Измамници се представят за служители на ЧЕЗ
ЧЕЗ предупреждава своите клиенти, че не събира лични данни или данни за електромер по телефон и че всички заплащания към компанията се извършват по установените за това начини и никога от представител на дружеството в брой извън определените за целта места. Възможно е служител на ЧЕЗ да поиска идентификация по телефон единствено когато клиентът е потърсил компанията.
Разплащания се извършват само в пощенските клонове, в касите на "Изи пей" и "Браво инвестмънт" и по банков път. Компанията призовава при всяко съмнение за злоупотреби, корупционни практики и други нередности, потребителите да се свързват с органите на МВР.
Всеки служител на ЧЕЗ е длъжен при поискване да се легитимира със своята служебна карта, която съдържа трите имена, длъжността и снимка. На гърба й има телефонен номер, на който клиентите могат да проверят самоличността на служителя. При отказ да се предостави картата, потребителят има право да поиска съдействие от полицията.
Информация за възникнали аварии и инциденти може да бъде получена на сайта на компанията, на телефон 0700 10 0100700 10 010 или на имейл zaklienta@cez.bg.
Моля, подкрепете ни.