PR компания ни лъскала имиджа за пред ЕС
Напук на членовете от ЕК, новоприетата България отвърна на критиката на ЕС за организираната престъпност и корупцията, като нае PR компании от САЩ и Австрия, които да променят нейния имидж, пише "Ройтерс" и разказва, че през декември миналата година българското правителство подписало договор за 1,87 милиона лева (1,53 милиона долара) от парите на данъкоплатците с австрийската компания "Хохегер Комуникационсбератунг", според данни от официалния уебсайт на Агенцията за обществени поръчки. Задачата представлява провеждане на кампания за укрепване на положителния имидж на България в Европейския съюз.
Следващата седмица ЕК вероятно ще лиши България от около 500 милиона евро от европейските фондове и ще предупреди София, че може да изгуби бъдещи помощи, ако не се бори по-ефикасно срещу корупцията и организираната престъпност, според източници от ЕС. Австрийската компания спечелила договора за PR в конкурентен търг и организирала, както и в някои случаи платила на европейски журналисти да посетят София и интервюират премиера Сергей Станишев и други правителствени служители.
Задачата на "Хохегер" по отношение на българското правителство включва цялостни комуникационни услуги за България. Компанията "Хохегер" е свързана с базираната в САЩ PR консултантска компания "Бърсън-Марстелър", от която заявиха, че са свършили в Брюксел малко работа за българското правителство по договор.{mos_ri:хотел}
{mos_ri:Бончев}
Моля, подкрепете ни.