Сряда, 25 Април 2018, 11:50
Frognews
0| 4100 |15.03.2018

КЗП: 65 на сто от жалбите на хората са основателни

.
Около 65% от сигналите, които постъпват в КЗП, са основателни. Най-много жалби се подават за дефектни стоки и невъзможността да се получи компенсация за това, каза председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов, съобщи бнт.

Той обясни, че най-вече това е свързано с отказ на търговеца да възстанови сумата за дефектната стока или потребителят не знае към кой да се обърне.


Оказва се, че около половината от жалбите са за фалшиви намаления и промоции. Имам и такива срещу естествените монополистите и сметките, с които не са съгласни по основателни причини потребителите, каза още Маргаритов.


Той открои и сигналите за бързите кредити и качеството на туристическия продукт, като поясни, че тези жалби не са много, но се установяват проблеми в качеството на услугата.


Хората все по-активно комуникират с КЗП, не само по сигнали, но и за консултации, забелязва се и лек спад на нарушенията. За минала година има 20 000 жалби. 

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Кокинов: Хората не усещат държавата зад себе си 5| 4111 |09.03.2018 . ”Галъп”: Хората смятат случващото се около ЧЕЗ за неприемливо 4| 4433 |01.03.2018 . Карбовски: Хората емигрират заради такива като Гинка 8| 5736 |01.03.2018 . Йонко Иванов: Хората, които предлагат 17-годишните да шофират, не са в час 3| 4855 |22.02.2018

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах