Реклама / Ads
0| 5250 |15.03.2018 НОВИНИ

КЗП: 65 на сто от жалбите на хората са основателни

.
Около 65% от сигналите, които постъпват в КЗП, са основателни. Най-много жалби се подават за дефектни стоки и невъзможността да се получи компенсация за това, каза председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов, съобщи бнт.
 

Той обясни, че най-вече това е свързано с отказ на търговеца да възстанови сумата за дефектната стока или потребителят не знае към кой да се обърне.


Оказва се, че около половината от жалбите са за фалшиви намаления и промоции. Имам и такива срещу естествените монополистите и сметките, с които не са съгласни по основателни причини потребителите, каза още Маргаритов.


Той открои и сигналите за бързите кредити и качеството на туристическия продукт, като поясни, че тези жалби не са много, но се установяват проблеми в качеството на услугата.


Хората все по-активно комуникират с КЗП, не само по сигнали, но и за консултации, забелязва се и лек спад на нарушенията. За минала година има 20 000 жалби. 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 5| 5212 |09.03.2018 Кокинов: Хората не усещат държавата зад себе си . 4| 5731 |01.03.2018 ”Галъп”: Хората смятат случващото се около ЧЕЗ за неприемливо . 8| 7279 |01.03.2018 Карбовски: Хората емигрират заради такива като Гинка . 3| 6511 |22.02.2018 Йонко Иванов: Хората, които предлагат 17-годишните да шофират, не са в час

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads