113|
8921
|27.05.2014
НОВИНИ
Мая Манолова: Гласувалите 600 хил. за ГЕРБ са 11% от избирателите
Загубата е неприята и болезнена. Имаме системен проблем с евроизборите. И на миналите избори гласуваха над 400 000. Ние не можем да убедим нашите избиратели, че евроизборите са важни. Два пъти по-ниска е подкрепата ни на евроизбори.
Ако първата причина е недостатъчната мобилизация на левия електорат, то втората причина е разпиляването на левия вот, разкъсването му на парчета -АБВ, Българска левица, Съюз на комунистите и др. Тоест пет процента сме подарили на други леви партии.
Партиите, които най-много подкрепяха Русия не консумираха вот в своя подкрепа, коментира тя.
Бихме ГЕРБ на евроизборите 2007, 2009 и парламентарните през 2013 г. А на тези избори резултатът в Кюстендил се реши с фотофиниш.Тридесет души плюс или деветдесет минус не е , кой знае какво. В кюстендилска област редовно бием ГЕРБ, но не съм доволна от резултата, заяви Манолова.
600 000 души са 11 процента от избирателите, направи опит да подцени успеха на ГЕРБ Манолова. Не са виновни социолозите за резултата, добави тя.
В резултат на преференцията има 7 кандидата получили над 5%.Размествания има в две листи, защото другите са в челото на листите.Става дума за грешка гласувайки за БСП с №15 и с другия №15 са потвърдили избора си, обясни Манолова преференциялия вот за Станишев и момчето.Същата грешка са допуснали избирателите и на други партии, като във Фрона за национално спасение, например, посочи тя.
Съдбата на правителството зависи от парламентарните партии, а то има парламентарна подкрепа.Предстои приемането и на антимонополните закони. Манолова смята, че правителството ще продължи с промените и работата си.
Необходими са сериозни промени, защото партията не дава необходимите резултати.
Бих посъветвала и Яняки Стаилов и другите да видят собствения си принос, резултатите в собственитеси региони, коментира работата на своите колеги Манолова.
Очаквам смислен дебат на вота на недовереие и смислени мотиви от опозицията.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads