Медиен експерт: Социалните медии разчитат информационните агенции да проверяват фактите
Това каза Клайв Маршал, президент на Световния съвет на информационните агенции. Пред Нова тв той коментира бъдещето на новините и новинарските агенции в един все по-дигитален свят, в който всеки чрез мобилното си устройство е „своеобразна информационна агенция”.
От 13-ти до 15-ти юни страната ни е домакин на голямо международно медийно събитие – над 100 водещи новинарски агенции от 5 континента, журналисти от най-влиятелните медии от цялата планета и знакови имена от социалните медии се събират на форум тук.
„Мисля, че влизаме в златна ера на новинарските агенции. С присъствието на фалшивите новини навсякъде, добре основаните новинарски агенции, които доставят истински доверчиви новини, които са безпристрастни, имат да изиграят невероятна роля”, добави Маршал.
„Мисля, че хората винаги са се интересували от различни видове информация и новини от различни източници. Често пъти те търсят новини, които отговарят на тяхната гледна точка. Вярвам, че в основата си хората искат да се доверяват на новините”, каза още той.
Моля, подкрепете ни.