18|
6886
|19.12.2012
НОВИНИ
БГ медиите: хората на черешата се изказват за пазара на череши
В България в момента се разпада монополът на ВАЦ, това засяга много хора; ВАЦ е зловещ период в историята на българското вестникарство, отчете П. Блъсков.
Медията трябва да търси злото, обяви по БТВ медийният експерт Георги Лозанов. Работата на един журналист е да намери проблема, добави той.
Проблемът е в канцелариите на властта, трябва му много силно въоръжено око да гледа там, добави Петьо Блъсков. Най-важното за медийната 2012 година е, че държавата се превърна в най-големият рекламодател и то чрез европари поръчва музиката. В България в момента се разпада монополът на ВАЦ, това засяга много хора; ВАЦ е зловещ период в историята на българското вестникарство, обясни Блъсков. Според него в момента няма монопол.
Георги Лозанов
Има разлика в типовете медии; в територията на печата има по-сериозни проблеми. Електронните медии, които са обект на регулация, не се чувстват по този начин, каза Г. Лозанов. 2012 г. създаде общо разочарование от медиите. Демокрацията е болна от своите медии. Медиите не вършат старата гражданска работа, обясни той.
Хора, които са на черешата, се изказват за пазара на череши, каза Блъсков. Пропада авторитетът на журналистиката, посочи той и даде пример с медийната група Икономедиа, която била корпоративна бухалка.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads