11|
5801
|14.05.2013
НОВИНИ
Мира Радева: ГЕРБ загубиха от пасивна предизборна кампания
Около 6 пункта загуби от периферията си ГЕРБ заради пасивност в предизборната си кампания. Борисов отсъстваше от медиите повече от месец и когато се появи по телевизията изглеждаше уморен и изнервен човек. Той допусна кампанията да го извади от релси.
Това коментира пред бТВ социоложката Мира Радева. Тактическа грешка на ГЕРБ беше, че не се явиха в НДК в нощта на изборите. Така те внушават, че са губеща партия, посочи Радева.
Тя припомни прогнозата си от 30% на 15% в полза на ГЕРБ и заяви, че по същото време и близък до БСП социолог е имал прогноза за 28% на 15% в полза на ГЕРБ, но автоцензура не му е позволила да я извади на светло.
Математикът Михаил Константинов пък развенча няколко мита, които витаят в пространството в последните дни. Първият мит е, че ГЕРБ са имали мнозинство в избирателните комисии. Напротив - навсякъде са били по-малко и това се случва за първи път, тъй като винаги се натъкмяват нещата така, че управляващите да доминират, заяви Константинов. Той изтъкна, че избирателната активност у нас никак не е малка, а тъкмо обратното - супер висока - около 60%. Стига глупости са се говорили по тази тема, възкликна той.
600 хил. гласа са минус за България, голяма част от тях са на ГЕРБ, каза професор Михаил Константинов. Той пожела успех на предстоящото правителство и изрази надежда, че някой ден политиците ще спрат да печелят с амбицията за лична слава и ще започнат да гледат какво е в интерес за страната.
Да устискаме до евроизборите, какъвто и да е кабинетът, трябва да издържи до тогава. Да престанем да се правим на бутафорни гладиатори на една измислена сцена, призова Константинов.
Според Констатинов в момента е постигната една забележителна патова ситуация 120 на 120 за БСП и ДПС срещу Атака и ГЕРБ.
Математикът похвали изборната администрация, която се справила много по-добре от предишни изборни ситуации, а служебният кабинет тихо и без особени истерии си свършил работата, на фона на една предварителна обща истерия.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads