0|
4668
|31.03.2016
НОВИНИ
Павлова: Електронната винетка-за 12 месеца, не до края на годината
Вече сме готови за изискванията на бъдещата ТОЛ система, която няма да важи за леките коли, а само за товарните автомобили над 3,5 тона, заяви по БТВ министър Лиляна Павлова.
За тупик пътищата без транзитен трафик до малките населени места предлагаме да останат извън системата за заплащане, за да се смени модела с по-справедлив, каза тя. Най-големият фокус ще бъде върху големите магистрали.
Сега електронната винетка ще важи за 12 месеца от момента на купуването й - ако я вземете през май, ще важи до следващия май, каза тя.
Ще има и т.нар. маршрутна карта, която ще се внедри като система, за която няма да се взимат пари от данъкоплатците, а от изпълнителя, защото това ще му се изплати.
За магистрала Хемус поръчката е проведена законосъобразно, но предвид, че няма еврофинансиране и искаме да я направим малко по-икономично, да направим по-ниски виадукти, да има по-ниска проектна скорост от 120 км, пускаме нов търг. Намалили сме разделителната ивица, спазваме релефа на пътя и пускаме търга сега през май, посочи тя. Става дума за отсечката Ябланица - Боаза.
Следващият участък ще е без два тунела, те ще се заобиколят - до пътен възел Дерманци. Следващият е до пътен възел Каленик, където също трябва да има тунел, който може да се заобиколи пак с по-ниска проектна скорост. До Плевен, Ловеч с намаляването на проектната скорост и по тясна ивица между платната също ще се търси по-ниска цена, обясни тя.
Сега електронната винетка ще важи за 12 месеца от момента на купуването й - ако я вземете през май, ще важи до следващия май, каза тя.
Ще има и т.нар. маршрутна карта, която ще се внедри като система, за която няма да се взимат пари от данъкоплатците, а от изпълнителя, защото това ще му се изплати.
За магистрала Хемус поръчката е проведена законосъобразно, но предвид, че няма еврофинансиране и искаме да я направим малко по-икономично, да направим по-ниски виадукти, да има по-ниска проектна скорост от 120 км, пускаме нов търг. Намалили сме разделителната ивица, спазваме релефа на пътя и пускаме търга сега през май, посочи тя. Става дума за отсечката Ябланица - Боаза.
Следващият участък ще е без два тунела, те ще се заобиколят - до пътен възел Дерманци. Следващият е до пътен възел Каленик, където също трябва да има тунел, който може да се заобиколи пак с по-ниска проектна скорост. До Плевен, Ловеч с намаляването на проектната скорост и по тясна ивица между платната също ще се търси по-ниска цена, обясни тя.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads