Потребителски неволи заради коронавируса. Кога можем да търсим правата си?
По-лесно сумата ще бъде възстановена за организирани екскурзии. При индивидуални пътувания нещата не стоят точно така. За да се върнат парите на потребителите, трябва да е налице отменен заради коронавируса полет, обясни Маргаритов пред БНТ.
“Когато сме закупили пакетно пътуване от туроператор имаме право да си получим парите обратно, ако на мястото, на което ще пътуваме са възникнали такива непредвидени обстоятелства, както в случая са налице. Независимо от това дали става въпрос за пакетно пътуване, за индивидуална резервация, за туризъм или за пътуваме по работа- потребителите имат право да получат парите си за несъстоялите се полети”, коментира председателят на КЗП.
Тези правила не могат да се прилагат самоволно за места, където няма опасности, каза още Маргаритов
Моля, подкрепете ни.