Реклама / Ads
1| 4664 |26.02.2020 НОВИНИ

Потребителски неволи заради коронавируса. Кога можем да търсим правата си?

.
Димитър Маргаритов
Потребителите имат право да поискат парите си обратно, ако заради коронавирусът се отмени организирано пътуване или полет. Това увери председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.
 

По-лесно сумата ще бъде възстановена за организирани екскурзии. При индивидуални пътувания нещата не стоят точно така. За да се върнат парите на потребителите, трябва да е налице отменен заради коронавируса полет, обясни Маргаритов пред БНТ. 


“Когато сме закупили пакетно пътуване от туроператор имаме право да си получим парите обратно, ако на мястото, на което ще пътуваме са възникнали такива непредвидени обстоятелства, както в случая са налице. Независимо от това дали става въпрос за пакетно пътуване, за индивидуална резервация, за туризъм или за пътуваме по работа- потребителите имат право да получат парите си за несъстоялите се полети”, коментира председателят на КЗП.


Тези правила не могат да се прилагат самоволно за места, където няма опасности, каза още Маргаритов

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 6253 |10.09.2024 "Ние потребителите" подновява делата, ако не се постигне спогодба с телекомите за неустойките . 0| 3339 |22.07.2024 Какви са правата ни при анулиран или отменен полет . 0| 2936 |10.07.2024 Как да намерим добри оферти за почивка и за какво да внимаваме . 0| 4313 |09.08.2016 КЗП е издала над 100 акта за нарушения по морето

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads