Реклама / Ads
3| 4763 |19.05.2008 НОВИНИ

Сайтовете - с едни гърди пред традиционните медии

.
Сайтове с качествено съдържание и силна марка вече имат предимство пред традиционните медии, защото позволяват на рекламодателите да се насочат към потребителите по точен и печеливш начин.
 

Онлайн медиите се справят добре въпреки забавянето на икономиката, като тези, които показват най-добри резултати, са сайтовете с качествено съдържание и силна марка, коментира пред Ройтерс президентът на Online Publishers Association (OPA) Пам Хорън. Той акцентира върху фактът, че в настоящата ситуация сайтовете имат предимство пред традиционните медии, защото позволяват на рекламодателите да се насочат към потребителите по много точен и печеливш начин.

Според данни на изследователската компания eMarketer разходите за реклама в интернет се очаква да се повишат с 23% тази година в САЩ спрямо покачване от 25 на сто за миналата. Както винаги рекламодателите са най-бързи и първи се насочват към медията с най-много зрители, читатели, слушатели или потребители.

Според проучване, направено от изследователска компания за американския пазар, до 81,1 милиарда долара се очаква да набъбнат годишните приходи от онлайн реклама в света до 2011 г.

В България, макар и по-бавно, се забелязва аналогична тенденция - Интернет вече е водеща медия в работата на хората и втората по популярност след телевизията вкъщи.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 6| 3481 |06.11.2024 Щатският долар поскъпва, а пазарите реагират: Каква ще бъде цената на победата на Тръмп . 0| 3056 |06.11.2024 Западна медия: Президентските избори на 5 ноември 2024 г. се превърнаха в най-скъпите в историята на САЩ . 1| 3086 |18.10.2024 20 дни след старта на кампанията: Партиите похарчиха 1.2 млн. лв. за реклама . 0| 3370 |06.08.2024 Американски съд постанови, че "Гугъл" има незаконен монопол при търсачките в интернет

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads