Реклама / Ads
0| 6117 |03.10.2011 НОВИНИ

По спешност звъним на 112

.
Повикванията към спешните телефони 150, 160 и 166 са пренасочени към 112. Номерата на Спешна медицинска помощ, Полиция и Пожарна безопасност и защита на населението продължават да функционират, но при набиране към тях, обажданията постъпват в центровете 112.
 


Това води до централизиране на обслужването на всички спешни повиквания в страната, тъй като информацията за тях вече постъпва на едно място - в центровете 112. По този начин се подобрява координацията между компетентните служби, поясняват от МВР.

На тази база ще се проследява цялостния трафик на спешните повиквания, ще се анализират различни показатели и характеристики на тези повиквания и ще се събира статистическа информация за работата на отделните служби.

Освен това ръководните органи ще могат да правят обективна оценка за извършената работа и да вземат конкретни управленски решения за оптимизиране на системата на спешните повиквания.


Досега на денонощие в националната система 112 постъпваха средно около 8000 сигнала, след пренасочването са около 22 000. От днес се очаква техният брой да достигне 25 000 - 26 000. Системата е оразмерена да поеме този трафик - спешните обаждания се обслужват денонощно от 320 оператори.


До момента седем европейски страни са финализирали процеса по пренасочване на спешните си номера към 112. В Холандия и Дания останалите спешни телефони са изцяло премахнати. У нас спешният номер е познат на около 66% от хората. По този показател страната ни е сред първите в ЕС.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 4956 |03.10.2011 Раздават Нобеловите награди за 110-и път . 3| 6062 |03.10.2011 Разбиха група, точила ДДС . 20| 6288 |03.10.2011 В. Сидеров: Илия Илиев е по-голям мафиот от цар Киро . 17| 18203 |25.12.2012 Благословена да е Коледа, Бог се роди!

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads