Реклама / Ads
0| 3671 |07.01.2022 НОВИНИ

Внимание! Български пощи предупреждават за фалшивите съобщения от тяхно име

.
Източник: БГНЕС
През месец януари 2022 г. се наблюдава активиране на фалшивите съобщения от името на "Български пощи" ЕАД. Във всички фалшиви имейли се изисква получателят да предостави данни от банкова карта и др.
 

Дружеството напомня, че фалшивите електронни съобщения се разпращат от името и/или с логото на дружеството, понякога под формата на анкети или игри, в които се обявява, че получателят ще получи "награда" - мобилен телефон, като за целта трябва да потвърди участие, предоставяйки лични данни (електронен адрес, данни от дебитна или кредитна карти и др.) и да заплати такса. В много от имейлите фигурира информацията за контакт с "Български пощи" ЕАД.
чи

 

Освен съобщенията в които се уведомява, че клиентът има пратка /понякога се посочва произволен номер / и трябва да заплати определена сума за нейното получаване, освобождаване от митница, коригиране на адрес. Най-новите изискват заявка за пренасочване на пратка поради отсъстващ получател.


От "Български пощи" ЕАД обръщат внимание, че не изпраща тези съобщения, не провежда анкети или игри, не раздава награди, не изисква по имейл заплащане on-line на такси за доставка или освобождаване от митница и при никакви поводи не изисква лични данни от дебитна или кредитна карта за доставката, както и такса за тази доставка.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 3| 4275 |07.01.2022 Balkan Insight: Не покачването на цените или реформите, а зеленият сертификат стана гореща тема в българския парламент . 3| 4034 |06.01.2022 Спортният министър се запозна с проблемите в българския шахмат . 2| 3779 |06.01.2022 Българските евродепутати: Едните лъжат и мажат, а другите следват тясно-партийното верую . 10| 3828 |04.01.2022 Андрей Райчев: Енергийният проблем не е български – той е световен

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads