11|
20655
|07.12.2017
АКТУАЛНО
Експерт: Президентът Радев издържа мурафетите на Франсето с ”Рафал”-а
Изгледах няколко пъти едно видео във ФБ. То се състои от два „епизода“ и по-интересен е първият. Полетът е над горния край на облаците и в първият епизод се изпълняват общо пет елемента.
Очевидно е следното:
- Самолета не се пилотира от Румен Радев, а от Франсето;
- Радев не е запознат предварително с елементите на полета и със закъснение смогва да групира тялото си, пилотиращият на няколко пъти „го блъска“ в кабинният борд;
- Ако Радев пилотира, то той буквално се държи с ръце за органите на управление и заклинва с крака долната част на тялото в педалите и позата му ще е по-стабилна, но понеже би пречил с това на пилота в първа кабина, Радев стоически понася блъскотията. На негово място, аз бих затегнал още по-силно поясният притяг;
- Французинът настоятелно пилотира рязко, така се прави, когато искаш да ошашавиш някой, когото возиш във втора кабина. Привърженик на рязкото пилотиране е бил Покришкин, но стойностният начин на пилотиране при въздушен бой е плавно, но енергично, т.е. без да се охлабва претоварването, тук се наблюдава несполучлив опит да се разбие вестибуларната чувствителност на Радев с променливо претоварване, но това се прави често от инструкторите – ей, така за майтап;
- Французинът направи нещо като вираж на дясно, но четири пъти се обърна наляво надлъжно на 360*. Очевидно тялото на Радев реагира на инерцията и показва колебанието на претоварването, т.е. „показухата“. За това преобръщане написах цял разказ и обясних разликите, между бойното приложение на този маньовър и неговото изпълнение за публика на земята. В случая облаците не са публика, така че неприятното въздействие от колебанието на претоварването може да бъде насочено само към Радев, който трябваше да бъде изненадан и вестибуларният му апарат издразнен;
- След виража с преобръщанията се направи стръмна горка, може би с тангаж над 60* и тук вече се затвърдиха впечатленията ми, че желанието на Франсето беше да изкара в кабината закуската на Радев, защото ясно се видя значителното отклонение на носа на хоризонталния стабилизатор надолу, което за Рафала означава отрицателно претоварване и естествената нужда породена от отрицателната гравитация, храната в стомаха на Радев да излезе обратно. Излизането от стръмна горка с отрицателно претоварване е без стойност за пилотажа, ама изобщо без стойност – излиза се с половин тоно и се оглежда пространството в целите полусфери – очевидно Радев очакваше мурафетите и издържа без особени усилия и това. Нетрениран човек не би успял;
- Втората част на клипа е нещо като кос лупинг или парче от него и няма кой знае какво за коментиране.
ОЧЕВИДНО КРАСТАВИЦИ НА КРАСТАВИЧАР НЕ СЕ ПРОДАВАТ ЛЕСНО. БИХ ИСКАЛ ДА ВИДЯ И МАКРОН В ПОДОБНА СИТУАЦИЯ – ПРИЯТЕН ДЕН!
Хаджи Борис - фейсбук
- Самолета не се пилотира от Румен Радев, а от Франсето;
- Радев не е запознат предварително с елементите на полета и със закъснение смогва да групира тялото си, пилотиращият на няколко пъти „го блъска“ в кабинният борд;
- Ако Радев пилотира, то той буквално се държи с ръце за органите на управление и заклинва с крака долната част на тялото в педалите и позата му ще е по-стабилна, но понеже би пречил с това на пилота в първа кабина, Радев стоически понася блъскотията. На негово място, аз бих затегнал още по-силно поясният притяг;
- Французинът настоятелно пилотира рязко, така се прави, когато искаш да ошашавиш някой, когото возиш във втора кабина. Привърженик на рязкото пилотиране е бил Покришкин, но стойностният начин на пилотиране при въздушен бой е плавно, но енергично, т.е. без да се охлабва претоварването, тук се наблюдава несполучлив опит да се разбие вестибуларната чувствителност на Радев с променливо претоварване, но това се прави често от инструкторите – ей, така за майтап;
- Французинът направи нещо като вираж на дясно, но четири пъти се обърна наляво надлъжно на 360*. Очевидно тялото на Радев реагира на инерцията и показва колебанието на претоварването, т.е. „показухата“. За това преобръщане написах цял разказ и обясних разликите, между бойното приложение на този маньовър и неговото изпълнение за публика на земята. В случая облаците не са публика, така че неприятното въздействие от колебанието на претоварването може да бъде насочено само към Радев, който трябваше да бъде изненадан и вестибуларният му апарат издразнен;
- След виража с преобръщанията се направи стръмна горка, може би с тангаж над 60* и тук вече се затвърдиха впечатленията ми, че желанието на Франсето беше да изкара в кабината закуската на Радев, защото ясно се видя значителното отклонение на носа на хоризонталния стабилизатор надолу, което за Рафала означава отрицателно претоварване и естествената нужда породена от отрицателната гравитация, храната в стомаха на Радев да излезе обратно. Излизането от стръмна горка с отрицателно претоварване е без стойност за пилотажа, ама изобщо без стойност – излиза се с половин тоно и се оглежда пространството в целите полусфери – очевидно Радев очакваше мурафетите и издържа без особени усилия и това. Нетрениран човек не би успял;
- Втората част на клипа е нещо като кос лупинг или парче от него и няма кой знае какво за коментиране.
ОЧЕВИДНО КРАСТАВИЦИ НА КРАСТАВИЧАР НЕ СЕ ПРОДАВАТ ЛЕСНО. БИХ ИСКАЛ ДА ВИДЯ И МАКРОН В ПОДОБНА СИТУАЦИЯ – ПРИЯТЕН ДЕН!
Хаджи Борис - фейсбук
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads