Дизайнер създаде кибер хит в памет на Стив Джобс
Изображението се превърна в кибер хит, който плъзна като горски пожар из интернет след новината за смъртта на Стив Джобс, предаде Ройтерс .
Заради минимализма и вълнуващия символизъм на изображението авторът му е получил предложения за работа като дизайнер, а находчиви търговци веднага напипаха златната мина в логото и го поставиха на светкавично по тениски, чаши, значки и др.
Създателят е 19-годишният Джонатан Мак, студент в Училището по дизайн към Политехническия университет на Хонконг. Идеята му била да създаде символ, който да изразява едновременно отсъствието и присъствието на Стив Джобс в сърцевината на компанията и нейното послание.
Картинката е създадена през август, когато Стив Джобс обяви, че напуска "Епъл", но след новината за кончината му плъзна с бясна скорост из интернет, събирайки хиляди коментари. Актьорът Ащън Къчър например я постави на профила си в "Туитър".
"Беше откачен ден за мен. Едновременно съм развълнуван и ужасен- Нямам думи", казва Мак пред Ройтерс по повод интереса към работата му.
"Първоначално смятах да поставя черно лого на бял фон. Но в това не достигаше тъга. Просто исках да е тихо отдаване на почит. Просто едно тихо осъзнаване, че от "Епъл" вече липсва едно парче", допълва младежът.
Моля, подкрепете ни.