Реклама / Ads
Frognews
0| 6618 |14.12.2009

Миланската "Ла Скала" е оценена по-скъпо от Google и Nokia

.
Театър Ла Скала е оценен на 27млрд. евро
С откриването на сезона в миланския театър "Ла Сакала", Търговската камера на Монца и Брианца е направила проучване за приблизителната стойноста на бранда "Ла Скала", оценен на 27 милиарда евро.

Оценката влиза в проекта Eri (Economic Reputation Index) и е базиран на данни от Anholt Brand Index, Istat, Best Global Brands, Brb Grey и др.

Ако бъде направена класация за най-добрите марки в света, театър "Ла Скала" ще бъде класиран на пето място, пред Nokia, оценена на 23 милиарда евро, Mc Donald's, оценен на 21,3 милиарда евро и Google.

Първенството в тази класация държи Coca Cola, оценена на 45 милиарда евро, следвана от Ibm (оценена на 40 милиарда евро), Microsoft и General Electric.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay Donate now
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Бомба оставя Армения без газ 0| 4472 |14.12.2009 . Оли Рен: Членство в ЕС - по нови правила 1| 4221 |14.12.2009 . Берлускони - стабилен след инцидент 6| 4132 |14.12.2009 . Почина авторът на американското знаме 2| 8784 |13.12.2009

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ