Реклама / Ads
0| 7526 |14.12.2009 СВЯТ

Миланската "Ла Скала" е оценена по-скъпо от Google и Nokia

.
Театър Ла Скала е оценен на 27млрд. евро
С откриването на сезона в миланския театър "Ла Сакала", Търговската камера на Монца и Брианца е направила проучване за приблизителната стойноста на бранда "Ла Скала", оценен на 27 милиарда евро.
 

Оценката влиза в проекта Eri (Economic Reputation Index) и е базиран на данни от Anholt Brand Index, Istat, Best Global Brands, Brb Grey и др.

Ако бъде направена класация за най-добрите марки в света, театър "Ла Скала" ще бъде класиран на пето място, пред Nokia, оценена на 23 милиарда евро, Mc Donald's, оценен на 21,3 милиарда евро и Google.

Първенството в тази класация държи Coca Cola, оценена на 45 милиарда евро, следвана от Ibm (оценена на 40 милиарда евро), Microsoft и General Electric.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 5742 |14.12.2009 Бомба оставя Армения без газ . 1| 5144 |14.12.2009 Оли Рен: Членство в ЕС - по нови правила . 6| 4854 |14.12.2009 Берлускони - стабилен след инцидент . 2| 9803 |13.12.2009 Почина авторът на американското знаме

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads