Черният петък ще предизвика недоволство сред европейците
През този период ще бъдат доставени над 77 млн. артикула1,2, които ще бъдат повредени на обща стойност най-малко 1,36 млрд. евро1,2.
Това означава, че тази година на Черен петък ще бъдат доставени достатъчно повредени пратки, за да се напълнят 3 975 басейна с олимпийски размери, като общата им стойност се равнява на 4,5 милиарда Freddo's, 228 300 чанти Birkin или 26 850 Tesla Model 3
Това разочарова потребителите, на които им е вече досаден процеса на рекламация и връщане
Водещият доставчик на устойчиви опаковки DS Smith твърди, че финансовите и екологичните разходи, свързани с доставката и връщането на повредени предмети, могат да бъдат избегнати чрез използването на подходящи опаковки.
Според ново проучване на водещия доставчик на устойчиви опаковки DS Smith се очаква стоките, продадени на европейските онлайн потребители по време на "Черния петък" през тази година да бъдат в повреден вид на стойност над 1,3 милиарда евро.
Повече от двама на всеки петима (44%) европейци планират да се възползват от разпродажбите по време на "черния петък" и "кибер понеделника", а 23% от тях очакват да получат до 3 дефектни или повредени артикула на обща стойност поне 1,36 млрд. паунда1,2. Всъщност 66 % от потребителите вече са получавали дефектни или повредени стоки, след като са ги поръчали онлайн.
Това преживяване предизвиква "разочарование от Черния петък", като повече от двама от всеки петима потребители (43 %) казват, че получаването на повредени или с нарушен търговски вид продукти е най-неприятната последица от доставката. Разбираема е и неприятната емоция на потребителите, когато получат повредена стока, като 45% са разочаровани, 33% раздразнени и 25% огорчени.
Връщането на стоки
Когато става въпрос за връщане на даден артикул, средният европеец споделя, че всичко, което е по-малко от 26 евро, не си заслужава да се връща, което води до допълнителни генерирани отпадъци, тъй като повредените артикули затрупват домакинствата в цяла Европа. От тези, които не са върнали повредени стоки, 43 % казват, че това е защото е по-голям ангажимент, отколкото си заслужава, 41 % казват, че връщането би струвало толкова, колкото са платили първоначално за стоката, а 23 % казват, че биха се опитали да поправят продукта сами у дома.
Връщането на стоки означава и загуби за брандовете и търговците на дребно, тъй като 57% от потребителите предпочитат да им бъде възстановена сумата, а 33% искат замяна. 40% се колебаят дали да пазаруват отново от даден бранд, ако получат повредена стока от него.
Решението
Това изследване показва, че на потребителите им е омръзнало да получават повредени стоки. За щастие, има решение: един от най-ефективните начини да се гарантира, че стоките ще бъдат доставени безопасно, е да се използва правилната опаковка.
Освен финансовите разходи и емоционалните раздразнения, свързани с доставката и връщането на повредени предмети, има и екологични разходи. Правилното решение е сътрудничество с клиентите и правилно разработване на оптималната опаковка. В последствие това ще осигури безопасност на продукта, предоставяне на чудесно преживяване при разопаковане и минимален отпечатък върху околната среда. Намаляването на предотвратимите връщания, замяна и свързаните с тях въглеродни емисии е от полза за потребителите, търговците на дребно и нашата планета."
Технологията DISCS™ на DS Smith, получила името си от видовете тестове (Drop, Impact, Shock, Crush, Shake), възпроизвежда действителния път на продукта, за да гарантира, че опаковката е подходяща за целите. Продуктът е обезопасен и същевременно се избягва прекомерно опаковане.
Моля, подкрепете ни.