Реклама / Ads
0| 10060 |14.02.2012 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Деян Донков, Радина Кърджилова и хиляди българи посрещат 14-ти февруари с „Домейн Пещера”

.
За да напомни на жителите на големите градове за традициите на един от най-древните празници и да ги прикани да честват 14 февруари като ден на любовта към виното, марката „Домейн Пещера” организира изненадваща инициатива.
 

Минувачите по централните улици на София, Пловдив, Варна, Бургас и Стара Загора получиха лозови клонки, зарязани лично от Деян и Радина, чиито лица от месец декември 2011 г. се свързват изцяло със страстните кадри от рекламния клип на виното. Любов, пожелания за здраве и клонки от лозята, където се отглежда гроздето за „виното, което вълнува” – „Домейн Пещера”, раздаваха по повод 14-ти февруари Радина Кърджилова и Деян Донков в центъра на София.

 

Традицията гласи, че на Трифон Зарезан клонките зарязани насред масивите трябва да бъдат отнесени в домовете и полети с качествено червено вино, за да е плодородна и успешна годината. Тази традиция трудно достига до жителите на големите градове, затова и посланиците на марката „Домейн Пещера” им предоставиха тази възможност именно на 14-ти февруари, датата считана от повечето българи за Трифон Зарезан. Въпреки, че от години празникът се чества от лозарите на 1-ви февруари, компанията производител на виното „Домейн Пещера” реши да докосне сърцата на хората и на вчерашния ден ги прикани да посрещнат деня на любовта към виното с усмивка и емоции.

 

Именно затова рано сутринта на изхода на метро станция „Сердика” стотици угрижени и забързани хора се спряха, за да се насладят на приятното послание на празника чрез Радина Кърджилова и Деян Донков. Освен снимките, възможността да си поговорят с двойката и вълнуващите емоции от празника, хората потегляха към работните си места и с лозови клонки, с пожелание да са здрави и успешни.  Освен, че са влюбени и отдадени един на друг, Деян и Радина са и фенове на виното. Според запознати именно затова са избрали първата им звездна проява заедно да е именно страстният рекламен клип на виното „Домейн Пещера”, завоювало златен медал на най-престижния конкурс в бранша, провел се през 2011 г. в САЩ – „San Fancisco International Wine Competition”. Именно любовта им към виното вдъхнови инициативата им да направят съпричастни към българската традиция и хората, които нямат възможност да отидат до лозята, за да зарежат за здраве и плодородие. Радина и Деян приканиха столичани да почетат деня в компанията на най-любимия си човек и с по чаша червено вино, което вълнува.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 2| 5269 |19.12.2011 600 хиляди фирми горят . 3| 5611 |08.11.2010 Безработицата се е увеличила с 30 хиляди души през септември . 1| 6646 |26.07.2010 Със 100 хиляди лeвa олекна марката „Пепси" . 1| 4970 |25.05.2010 Безработицата стигна 10.2%, 341 хиляди на улицата

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads