Реклама / Ads
3| 8846 |05.06.2013 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Diplomat и Aroma се обединиха

.
На 5 юни 2013 г. - международният ден за опазване на околната среда в търговски център Diplomat – София, бе даден стартът на една съвместна инициатива на две водещи български компании – „Дипломат Корпорейшън” ООД и „Арома Козметикс” АД, обединени от каузата „Качество на Живот с Грижа за Природата”!
 

Това е първата съвместна кампания от подобен род в България.

Израз на съвместната идея е промо-предложението на двете марки към българските потребители – с покупката на енергоспестяващ бойлер Diplomat, получават душ-гел Aroma Green Line, с  95% натурални съставки.

„Обединихме се, защото и двете компании гледаме в една посока – Грижата за клиента и Грижата за природата, и защото сме компании със социална отговорност, доказали се през годините! Нашата компания предлага енергоспестяващи и иновативни уреди, осигуряващи на потребителите комфорт и Качество на Живот. Инвестираме в нови продукти, отстояваме лидерските си позиции на пазара и тази година бележим над 30 % ръст в категорията бойлери, сравнено със същия период на предходната”, каза Светла Станева, управляващ директор на „Дипломат Корпорейшън”.

Aroma Green line e за тези, които обичат себе си, природата и живота.
„Нестандартното предложение на Aroma Green line е, че дава възможност на всеки от нашите клиенти да допринесе за спасяването и съхраняването на естествените многогодишни българските гори. 5% от себестойността на всеки закупен продукт Aroma Green Line се отделят  във фонд Green Bulgaria, създаден за дългосрочна грижа за старите естествени български гори” – с гордост сподели Ива Икономова, маркетинг директор на „Арома Козметикс”.

Въпреки икономическата стагнация в световен мащаб и трудностите на пазара през последните години „Дипломат Корпорейшън” и  „Арома” АД развиват успешно своя бизнес.

„Дипломат Корпорейшън” ООД  постоянно инвестира в нови прородукти и предлага  икономични бойлери с различни енергоспестяващи функции – бойлери Diplomat, изработени по уникална италианска патентована технология с Blue Forever нагревател, предотвратяващ натрупването на варовик;  български бойлери Diplomat, които са без аналог по дебелина на изолацията – 35 мм, запазваща топлата вода за дълго време и отговарящи на всички европейски изисквания и трикомпонентен анод, гарантиращ дълъг живот на уреда както и водонагреватели под нова марка, TERMOMAX, хит на пазара в момента, с мощен, бързонагряващ 3-киловатов нагревател. Така компанията предоставя обоснован и богат избор на своите клиенти.

За да отговори на предизвикателствата на времето и новите изисквания на пазара, „Арома” АД инвестира над 12 милиона лева в построяването на нов завод и въвежда GMP („Добри производствени практики“), за да гарантира тотален контрол на качеството, съобразно най-високите европейски и световни изисквания, и се нарежда сред световните лидери в бранша, а продуктите й продължават да прославят България с гарантирания си произход.

Изберете Качество на Живот с Грижа за Природата... с Diplomat и Aroma!
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 10| 6181 |04.06.2013 Омбудсманът: Фалира ли Топлофикация-София, ще се появи нещо друго . 0| 9175 |03.06.2013 Китай положи началото на дългосрочно търговско сътрудничество с Винпром Пещера . 12| 5347 |03.06.2013 Ходим или с цигара, или с дете на кръчма . 19| 18658 |30.05.2013 Банките – врагове или партньори?

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads