Реклама / Ads
0| 5476 |09.05.2008 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

От днес започва седмицата на Европа в Мадрид

.
С българската изложба "Кирилица" бе открита седмицата на Европа в Испания. За първи път в историята на Eвросъюза 9 май се празнува с маратон от събития, в които се представят страните-членки.
 

За десет дни известната мадридска метростанция "Ретиро" до най-големия парк на града ще се нарича „България". В станцията е подредена експозиция с картини на пловдивски художници, като всяка от тях представя отделна буква на азбуката.Това е масирана кампания за пропагандиране на Европейския съюз, защото едно от обвиненията на евроскептиците е, че ЕС е сложна бюрократична система, чийто смисъл остава далеч от главоболията и ежедневните грижи на обикновените граждани това каза посланикът на България в Испания Негово Превъзходителство Иван Христов на среща с г-жа Соня Колтуклиева и г-н Стоян Лазаров вчера в Мадрид.

cyrilica-exhibition.jpg

<Посланикът им благодари, че са донесли 50 кг. рекламни брошури за България, които вероятно ще свършат за 2 дни заради засиления интерес към страната ни след откриването на изложбата „Кирилица".

В Испания работят над 200 000 българи, но страната ни е много слабо позната на широката публика. Освен хората, свързани по бизнес дела у нас, България е известна с фолклора и киселото мляко и разбира се, най-вече с Христо Стоичков. Омръзна ми да олицетворяват България с мускалчета розово масло и цървули. Седмицата на Европа е добър повод да се покаже съвременното лице на една от най-новите държави-членки." - смята посланик Иван Христов. Според него съществува сериозен потенциал за увеличаване на испанските туристи в България, които се интересуват от балнеология, културен, религиозен и ловен туризъм. България е атрактивна и с възможността за туристически пул заедно с Турция и Гърция. Съюзът на инвеститорите в туризма предложи партньорство на една от най- солидните компании в туристическата индустрия на Испания HALCON Viaes, която има амбицията да започне чартърни полети за България още през това лято. Съвместно със СИТ ще бъде направена масирана рекламна кампания на България в Испания. Иберия проявява интерес към откриването на нови редовни линии за София от Мадрид и Барселона.115%">

barcelona.jpg

Скоро в Испания започва реализирането на проект по рекламирането на България като голф-дестинация, съобщи Анна Байчева, инвестиционен съветник към българското посолство. С условията за развитие на аристократичния спорт ще бъдат запознати солидни инвеститори и финансови компании.

Броят на испанските туристи у нас е сравнително малък, но бележи постоянен ръст. За испанците страната ни не е привлекателно място за морски почивки, те се интерисуват основно от културно-историческите забележителности, като предпочитани дестинации са София, Пловдив, Казанлък, Велико Търново, Русе и Плевен. Интересни атракции са и Рилският манастир, Етъра, Трявна, Арбанаси, Царевец и старият Несебър. През последните две години гостите от Иберийския полуостров откриват и възможностите за Спа и балнео туризъм в България. Frognews.bg

espana.jpg
снимки Вяра Йовева

 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 2| 5298 |11.04.2008 У нас катастрофален БВП; най-богати: в петоъгълника на Европа . 3| 4920 |09.04.2008 МВФ: Източна Европа се изправя пред кредитен банкрут . 0| 5274 |12.03.2008 16 мерки за прозрачно усвояване на европарите . 2| 5589 |25.01.2008 Хотели у нас се множат три пъти по-бързо от други страни в Европа

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads