Реклама / Ads
12| 5826 |13.01.2011 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Клиенти пищят от Мтел; КЗК почва проверки

.
Част от потребителите искат да прекратят договорите си с мобилния оператор.
 

Комисията за защита на потребителите започва проверки на мобилния оператор Мтел по сигнали и жалби на потребители. Най-често клиентите се оплакват, че месеци наред не могат да проверят сметките си и оставащите минути, Мтел не им издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да им предоставя услугата „кредитен лимит”.

Другият проблем, заради който са постъпили жалби в КЗП, е, че по технически причини Мтел не може да активира част от услугите на клиентите си, но ги кара да плащат за тях. Много от жалбоподателите имат съмнения, че сметките им се надписват. Според други забавянето на фактурите води до двойно таксуване на разговорите им.

Заради създадените неудобства част от потребителите искат да прекратят договорите си с мобилния оператор, без да плащат неустойки, но Мтел им отказва. В започващата проверка са поканени да участват представители на Комисията за регулиране на съобщенията.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 3| 5234 |08.12.2010 Ипотечните кредити все по-търсени от клиентите . 1| 5031 |17.11.2010 Банките алармират клиентите при по-високи лихви . 1| 5162 |25.10.2010 Авиокомпании прецакват български клиенти . 39| 19099 |15.09.2010 „Мтел” запушва недоволството на клиенти с рекламна кампания

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads