Реклама / Ads
12| 6136 |13.01.2011 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Клиенти пищят от Мтел; КЗК почва проверки

.
Част от потребителите искат да прекратят договорите си с мобилния оператор.
 

Комисията за защита на потребителите започва проверки на мобилния оператор Мтел по сигнали и жалби на потребители. Най-често клиентите се оплакват, че месеци наред не могат да проверят сметките си и оставащите минути, Мтел не им издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да им предоставя услугата „кредитен лимит”.

Другият проблем, заради който са постъпили жалби в КЗП, е, че по технически причини Мтел не може да активира част от услугите на клиентите си, но ги кара да плащат за тях. Много от жалбоподателите имат съмнения, че сметките им се надписват. Според други забавянето на фактурите води до двойно таксуване на разговорите им.

Заради създадените неудобства част от потребителите искат да прекратят договорите си с мобилния оператор, без да плащат неустойки, но Мтел им отказва. В започващата проверка са поканени да участват представители на Комисията за регулиране на съобщенията.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 2| 2312 |19.12.2025 Българите масово купуват злато: Продажбите скочиха със 70% . 0| 2219 |19.12.2025 Тема: Над 20 години Проинстал ООД – лидерство в складовите и търговските решения . 2| 2660 |17.12.2025 Какво да очакваме от пазара на имоти през 2026 г.? . 0| 2506 |16.12.2025 GEO – SEO оптимизацията в ерата на AI

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads